return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Wie van de oude garde is er nog???
View this Thread in Original format
Akira
Ja ik ben echt al een hele tijd hier niet meer geweest.

Ik vroeg me dus af wie hier nog over zijn van de gang die hier keihard poste.

REMY,GLANISKANIS,M5,NEW WAVE,MISS P,HENKIE_HENK,BELLIE,OPTIMUS,SNUGGLE,Donna etc... Ja ik ben een hoop namen vergeten. Maar ja dat was begin 2001 toen ik hier als een gek liep te posten maar tegenwoordig kom ik her nooit meer.

Ja druk met mijn eigen site mijn site Verdre nog weinig trance feestjes alleen maar HS feestjes. Tjaaa dat werd hier altijd hard afgekraakt hehehe.

NOu ja ben benieuwd
Donna
/me salutes:P
Optimus
I'm still alive:cool:
SnuggLe
(k) voor Akira :D :p

He Akira, zag ik jou niet gisteren bij Opsporing verzocht bij die Ajax Hooligans die ze lieten zien op tv? ;)
-TAIS-
Ben ook nog wel regelmatig hier te vinden... (wel een beetje passief, dus meer lezen dan posten ;))
Ding Chavez
Ik geloof ik ook :)
basvh
TA member Number> 289 reporting
TranceFool
sinds het ontstaan van het holland forum ben ik er ook bij geloof ik :p
Dj Lex
Ik hoor ook wel bij de oude garde :)
AlFerox
waar is henkie_h ??

SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
waar is henkie_h ??


In de goot, naast Alpha ;)
magrec
Ben er ook nog wel ;)
Zelfs gestopt met het afzeiken van HS ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement