|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk, maar ik geef toch ook toe dat ik dat doe? ;)
I'm an mp3-wh0re and proud of it! :p |
erg gewoon dat ge er fier op zijt :) |
|
|
| TOR |
| denk dat J lichtjes sarcastisch was in die post ;) |
|
|
| pooley |
Hey Watson, how you doin'
;x |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
denk dat J lichtjes sarcastisch was in die post ;) |
Niet over het feit dak mp3's illegaal download en ook speel, daar kom ik effectief voor uit, en daar ben ik ook helemaal niet beschaamd over! :)
Maar die discussie gaan we hier niet meer opnieuw voeren hé ;) |
|
|
| Pumaz |
| In mijn mening: een mp3 waarvan de plaat nog niet uit is mag, maar je moet niet met mp3's afkomen van platen die al op vinyl uit zijn... |
|
|
| eieregooie |
Niet alle producers zijn er blij mee als je "zonder toestemming" hun plaatjes draait.
Dus pas maar op :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Niet over het feit dak mp3's illegaal download en ook speel, daar kom ik effectief voor uit, en daar ben ik ook helemaal niet beschaamd over! :) |
neen, maar er is een verschil tussen er niet beschaamd voor zijn en er trots op zijn :p |
|
|
| Jasperovitsj |
neen, maar er is een verschil tussen er niet beschaamd voor zijn en er trots op zijn :p |
Laten we zeggen dat ik eerder aanleun bij het eerste, maar toen, in the heat of the moment...:o |
|
|
| pooley |
dan ontgaat u volledig het punt van het 'promo' gebeuren en het testen van bepaalde platne op het publiek+feedback geven.
triestig ze
Maarja ge zijt dan ook enorm leet omdat ge spul speelt dat nog niet verkrijgbaar is !
en u effe het recht geven dat te doen is oh so wrong :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ga m'n mening toch niet veranderen hoor :) |
|
|
| TOR |
M.I.K.E. - Massive Motion
|
jawadde, wat een basslijn :eyes: :eyes: :eyes: en dan die psychedelische synths erbovenop..
om je vingers bij af te likken :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|