|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 161)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by TOR
07. Envio - For You :eyes: :eyes: :eyes:
Wat een parel.. |
Sluit ik me volledig bij aan, mits toevoeging van :eyes: :eyes: :eyes:
Prachtig.
:) |
|
|
| Bertn |
17. Arizona Vs. Suzy Solar - Samurai (Assure Remix) [Dedicated]
gisteren gedraaid rond de 76ste minuut. wat een BOM zeg:crazy: :crazy: :eyes: |
|
|
| CygnusX |
B.I.G. - Carpe Diem
Eerste keer dat ik het hoor, mooi!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
Arf? Komt Armin daar nu mee af? :conf:
Sublieme plaat, dat wel :) |
|
|
| mrcanon |
| Zie net dat de vierde plaat een productie van Mark Otten en Perry O'Neil was, damn, ben eens benieuwd die te horen, was spijtig genoeg niet live aan het luisteren. Iemand ze gehoord? |
|
|
| TOR |
Niet bijzonder boeiend, moet ik zeggen.
Die B.I.G. is idd wel zalig :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Arf? Komt Armin daar nu mee af? :conf:
Sublieme plaat, dat wel :) |
Das altijd zo'n klap in je gezicht hé :p
Je zoekt dan eens leuke, originele tunes... De volgende week worden ze in asot gespeeld; iedereen kent het en als je die track dan gebruikt ben je een armin-wannabe :p
En die perry tune zegt me maar weinig tbh |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Das altijd zo'n klap in je gezicht hé :p
Je zoekt dan eens leuke, originele tunes... De volgende week worden ze in asot gespeeld; iedereen kent het en als je die track dan gebruikt ben je een armin-wannabe :p
|
Dies al maanden (jaren?) oud, das net het verbazende eraan, aangezien Armin toch meestal heel upfront is, zelfs met zijn eerder progressive platen. :)
En yeah! Ik draaide bijvoorbeeld Killa al maanden voor Tiesto, en toen ik die in een mixje stak nadat Tiesto die geregeld als opener gebruikte, kreeg ik te horen dat ik "dezelfde opener als Tiesto" gebruikte. Welke dj zou daar niet pissed van worden :whip: :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dies al maanden (jaren?) oud, das net het verbazende eraan, aangezien Armin toch meestal heel upfront is, zelfs met zijn eerder progressive platen. :)
En yeah! Ik draaide bijvoorbeeld Killa al maanden voor Tiesto, en toen ik die in een mixje stak nadat Tiesto die geregeld als opener gebruikte, kreeg ik te horen dat ik "dezelfde opener als Tiesto" gebruikte. Welke dj zou daar niet pissed van worden :whip: :p |
In het geval van Way Out West moet je dat begrijpen hé... Die zijn part of BlackHole ;) |
|
|
| domineesje |
Aalto - 5 :crazy:
Alex Morph vs Talla - Full Prelude (Re:locate vs. Solid Globe Remix)
:crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Tsss, wie zit er nu naar ASOT te luisteren, tis de halve finale van Eurosong verdorie. :whip: :p
Sebiet ist aan KATE RYAN! :eyespop: :crazy: |
|
|
|
|