|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 189)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
blijkt 'Myth - Sjamaan' tzijn
zou me verbazen, aangezien Myth een alias van Menno de Jong is en ik hem nog ni zo direct zoon tracks zie maken. Anyway twas wel de beste van de hele episode :) |
Armin had in het begin van de uitzending aangekondigd dat er nog een nieuwe productie van Menno zou volgen :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Armin had in het begin van de uitzending aangekondigd dat er nog een nieuwe productie van Menno zou volgen :) |
jup da wel, maar deze was toch onverwacht |
|
|
| jappy-b |
en ik heb m gemist:(
luister normaal altijd via ander station omdat ik anders niet de hele uitzending kan horen ivm te laat thuis komen vant werk... (die beginnen altijd een half uurtje later) blijkt dat de show nie meer word uitgezonden daar:( en de originele versie was al bijna afgelopen... nouja morgen op slam fm de nederlandse versie met de zelfde tracks alleen met nederlands commentaar |
|
|
| Push2005 |
| Goed van menno dat hij nog eens een alias durft gebruiken. Tegenwoordig worden de meeste tracks van artiesten onder de hoofdnaam released om meer bekendheid te verwerven. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
blijkt 'Myth - Sjamaan' tzijn |
Waar heb je die info vandaan?
Eén van de twee kippenvelplaten gisteren, samen met Cape Town - Percivalesque. :) |
|
|
| Real |
Donderdag 17 Mei 2007:
A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY
Tijd: 15:00u - 22:00u
Lokatie: Pettelaarse Schans
Plaats: Den Bosch
Line-up:
Armin van Buuren
Marco V
Rank 1
Voor de ASOT-liefhebbers. Zonde dat het (uiteraard) op een donderdag is, het had me anders wel fijn geleken.
edit: het is dan net Onze-Heer-Hemelvaart, interesting. :o |
|
|
| Devilex |
| Veel kans dat ik ga, lijken mij wel rare uren en van de locatie heb ik ook nog nooit gehoord. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| valt wel te overwegen, zeker omdat het maar een uur rijden is van hier. Maar met Tiesto op zaterdag denk ik eerder dat ik het aan mij voorbij laat gaan. |
|
|
| Antony |
| zieter leuk uit! zeker me die uren. tmoet ni altijd snachts zijn... |
|
|
| Push2005 |
| Ziet er wel OK uit; wellicht gaak hier naartoe. Alleen wel vort dat nie snachts is eigenlijk. |
|
|
| Devilex |
| Zijn er maar 3 dj's? Of neemt armin de laatste 3u volledig voor zijn rekening? |
|
|
|
|