|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 141)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Mja, gegronde kritiek allemaal. Ik ben (grote) fan van JOC, Restricted Motion vind ik zalig, echt. En dat de melodieën niet overdreven complex zijn, akkoord, maar Universal Nation is toch ook een zalige track? Ik ben nu gek van Stenna - Skyline (Arizona Remix), simpele melodie, toch? Eens goed luisteren, maar het geluid, het timbre, is zo mooi en zo vol dat de track mooi is. Productioneel vind ik Arizona nog op het niveau van Airbase 2 jaar geleden, strikt technisch bedoel ik dan, afwerking, 'vloeiendheid'. En dan? De track is zalig . (lees: punt).
Het omgekeerde bestaat ook, Arcane - Ice Beach; vind ik waarlijk een zalige melodie, maar dat gepiep (also known as 'twinkly Markus Schulz sound'), dat moet nog massas evolueren imo.
Ik heb wel het gevoel dat trance nu een beetje in een overgangsfaze zit met een hele nieuwe generatie die er zit aan te komen; super dat die ook aan bod komen in ASOT. Als de meesten ASOT goed vinden, dan is het ook goed. Armin op 1 in de TA Top 100 (is goed, heb ik ook op 1 gestemd), gaan we nu een Tiësto-gewijze slachting meemaken? Zou spijtig... nee wacht,... belachelijk zijn.
Wel jammer dat het voor velen, dat klopt, zowat de enige bron van tunes is. Tegen hen kan ik alleen maar zeggen, laat u eens gaan op de download site van www.etn.fm , en kies uw lievelings djs. Of ga naar het amateur djs forum en laat u daar eens gaan, massas tunes gaat ge vinden, en da's even gemakkelijk of een asot downen. |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Er is zo'n wet (die de economie-studenten onder ons wel kennen) die zegt dat je dubbel zoveel van iets moet genieten van iets waar je vroeger ook al van hebt genoten om dezelfde indruk te krijgen. Dit kan je doortrekken naar de trance : de huidige trance moet dubbel zo goed klinken bij jou om 'evenwaardig' over te komen met de oudere trance. Uiteindelijk zal 'vroeger' dus altijd beter zijn.
Die Peaktwins - Dreamer is super! :eyes:
Eigenlijk verschilt jouw lijstje toch niet zoveel van het typische ASOT-materiaal. Wat vind je van Kamil Polner - Heart Of Sun ? |
De sound is toch wat anders denk ik, als je ziet welke producers er zo vaak terugkeren op ASOT (Passiva, Arizona, JohnOC, Mike Shiver, ...). Meer uplifting denk ik en een eerder herkenbare sound dan 'neutraal' of wat iedereen probeert na te streven (daar hou ik wel van).
De Alt+F4 remix van Peaktwins is wel gedraaid op ASOT, maar ik zou BEGOT ni weten waarom Armin die beter vond dan de bangelijke original. Waarschijnlijk omdat Alt+F4 van de Anjunastal komt ofzo (gebeurt wel vaker).
Die Kamil Polner track ken ik niet, aanraderke voor een 'typische' trance fan? ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Icone
Die Kamil Polner track ken ik niet, aanraderke voor een 'typische' trance fan? ;) |
Enorm !!! Als je van die nie houdt dan ben je geen 'typische' trancefan meer :tongue2
Want ik klasseer me daar ook grotendeels onder ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Quote van M.I.K.E. op zijn forum:
| quote: | I also can tell i just did a PUSH rmx of Uhn Tiss Uhn Tiss!
More info soon an keep an eye on ASOT this or next week!
|
Kben benieuwd :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
al gedraaid die handel ?
(ben niet ah luisteren) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is ASOT ni op donderdag? :p |
|
|
| The_G0dfather |
ownage of the month :whip: :p
maja 'k dacht den enigen dag dat jasper in ASOt gaat posten is op zijn minst alst bezig is ...
en dagen van de week, das allemaal relatief :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Quote van M.I.K.E. op zijn forum:
Kben benieuwd :crazy: |
wat us uhn tiss uhn tiss?
en ik moet dringend zijn remix voor bloodhound gang eens horen:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat us uhn tiss uhn tiss?
|
Een andere Bloodhound Gang plaat neem ik aan :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een andere Bloodhound Gang plaat neem ik aan :) |
hehe, zalig, dan moet ik die zeker ook is horen:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Icone
aanraderke voor een 'typische' trance fan? ;) |
aanrader voor een typische trance fan zijn zeker de shows van Manuel Le Saux. |
|
|
| CygnusX |
Aanwezig :) Ik ben benieuwd of hij iets over de TA Top 100 zegt.
Nieuwe John O' Callaghan, MIKE, Signum (!), .... in deze episode. |
|
|
|
|