|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 131)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
erg sterke set van Armin vandaag
energie te over, zo heb ik hem graag :crazy: |
|
|
| Bunz |
ja twas een goei
en nu aant afsluite me Cafe Del Mar :crazy: |
|
|
| kutvolkots |
Ik vind asot nogal afgezaagd aan het worden, bijna nergens vernieuwende en/of expirimentele platen.
Wat niet weg neemt dat ik een gigaversameling aan asot sets op mijn schijf heb. |
|
|
| The_G0dfather |
| Ik vind ze net ongelooflijk goed, er zitten echt weer heel goeie platen tussen. momenteel verslaafd aan deel 1 van aSOT 203 :crazy: |
|
|
| TOR |
| toch raar hoe alles kan veranderen op 1 week tijd.. wat een cheese is er al gepasseerd deze avond.. je houdt het niet voor mogelijk :nervous: :nervous: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
toch raar hoe alles kan veranderen op 1 week tijd.. wat een cheese is er al gepasseerd deze avond.. je houdt het niet voor mogelijk :nervous: :nervous: |
Haha ja met als toppunt die kaasremix van Dogzilla :D |
|
|
| Bertn |
| die nieuwe randy katana plaat noemt armin "one of the biggest tunes of 2005"... zou hij weten dat die sample eigenlijk al een miljoen keer gebruikt is in allerlei soorten boenkplaten?:nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
en Danjo & Styles blijven het doen :eyes:
-> Jones & Stephenson - The First Rebirth (Primer Remix)
kippenvel :crazy: :crazy: :crazy:
*edit* en we gaan maar door :crazy:
-> Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (New Club Mix) |
Geef mij maar de Human blue remix, die club mix klinkt weer zo standaard-inspiratieloos-dertien-in-een-dozijn-above-&-beyond ...
edit: En en plus nog ne danjo & styles remix van first rebirth erbij, seriously ipv wat quick cash-in productjes zouden ze beter eige dinge make :rolleyes: |
|
|
| CygnusX |
Kuffdam & Plant - Summer Dream (PvD Remix)
^ zoals op Tomorrowland zei hij net :) |
|
|
| CygnusX |
Yep, eentje waar ik nog vaak naar ga luisteren denk ik. |
|
|
|
|