|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 191)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
Was het de moeite om het te missen?
Benny maakt eens u lijst af ;) |
ja het was zeker de moeite om te missen :D
maar ge hebt wel een van de beste classics ooit gemist vrees ik, Armin heeft afgesloten met 'Moments are forever' van Moon Project |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
in de oudere ASOTs zaten regelmatig guestmixen, en dan ook nog ganse interviews met verschillende artiesten en zo. jammer dat armin dat nu nooit meer doet. |
ik luister nu elke dag 1( op zijn minst), zit aan epi 30... ik heb nog geen guestmix gehoord... noch intervieuws. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
maar ge hebt wel een van de beste classics ooit gemist vrees ik, Armin heeft afgesloten met 'Moments are forever' van Moon Project |
Da's van de MIKE. :) :) :) :) :) :) :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik luister nu elke dag 1( op zijn minst), zit aan epi 30... ik heb nog geen guestmix gehoord... noch intervieuws. |
als ik mij niet vergis is ASOT 53 de eerst XL aflevering met een guestmix (guestmix van Airwave). Daarna heb je 58 met Ferry Corsten, 64 met Kid Vicious, 76 met Signum, 90 met M.I.K.E. ...
Dat zijn ook steeds afleveringen geweest waarin ASOT 3-4 uur duurde. Op een bepaald moment heeft Armin dat dan stopgezet. Ik kan mij nu wel niet meer herinneren waarom dat was, maar het is in ieder geval enorm spijtig :( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Donderdag 17 Mei 2007:
A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY
Tijd: 15:00u - 22:00u
Lokatie: Pettelaarse Schans
Plaats: Den Bosch
Line-up:
Armin van Buuren
Marco V
Rank 1
|
Volledige line-up:
Armin Van Buuren
Marco V
Markus Schulz
Marcel Woods
Menno De Jong
Sean Tyas :crazy:
Aly & Fila
http://www.armadaevents.com/ |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Sean Tyas :crazy:
|
Naar het schijnt is zijn nieuwste productie een remake van een oude track, maar dan met die heerlijke typerende bassline. :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hou me tegen |
|
|
| Devilex |
| Hoeveel kost dat feestje? |
|
|
| Devilex |
| In dat geval ga ik toch eens ze, als het goe weer is kan het nog gezellig worden. |
|
|
| Push2005 |
Ik ga wellicht ook; voor in Sean Tyas z'n ogen te pissen
Kristof voert :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
't Is gratis. |
= heel veel volk = warm |
|