|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 193)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Airwave heeft Extreme Trax al een tijd overgenomen hoor. Phi-Phi heeft eerst Winter Garden gemaakt, en dan heeft L-Vee Monday's Blue gemaakt. En leuk dat er een opvolger gaat komen, maar ik verwacht dan wel een heel diepe progressive track. Wat ergens wel jammer is, aangezien de eerste Extreme Trax toch pure tranceplaten waren... |
|
|
| domineesje |
In "So Lonely" hoor je dat toch goed dat dat een Airwave-track is.
Ik hoor daar vooral 'Take my hand' in.. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Airwave heeft Extreme Trax al een tijd overgenomen hoor. Phi-Phi heeft eerst Winter Garden gemaakt, en dan heeft L-Vee Monday's Blue gemaakt. En leuk dat er een opvolger gaat komen, maar ik verwacht dan wel een heel diepe progressive track. Wat ergens wel jammer is, aangezien de eerste Extreme Trax toch pure tranceplaten waren... |
De nieuwe is opnieuw een tranceplaat, maar geenszins van hetzelfde kaliber als die van 1998/1999. Het lijkt erop dat Laurent zijn verstand op nul heeft gezet en gewoon op commando heeft geproduceerd. Er zit niets van gevoel of atmosfeer in, gewoon een zoveelste productie die automatisch van de band is gerold. Bijzonder jammer voor een project als Extreme Trax.
Samples @ Audiojelly. |
|
|
| Bertn |
| het is jammergenoeg een 13-in-een-dozijnplaat geworden ja. En waarom staat er eigenlijk "Extreme trax ft. YDR" ipv gewoon "extreme trax"? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
In "So Lonely" hoor je dat toch goed dat dat een Airwave-track is.
Ik hoor daar vooral 'Take my hand' in.. |
ik totaal niet, maar die airwave-kick die valt ferm op
ben niet volledig akkoord met TOR over de plaat zelf, ik vind dat het best nog goed meevalt, de breakdown vind ik echt nice |
|
|
| Push2005 |
Take my hand is daar totaal niet in te herkennen, maar de plaat zelf heeft L-Vee written all over it.
Als L-Vee uplifting trance probeert te maken mankeert er de laatste jaren toch telkens iets aan; geen idee hoe het komt; maar dat is het enigste dat hij niet meer kan maken zoals vroeger :(
Er zitten nochtans wel interessante elementen in.
Planisphere etc. blijft wel top notch |
|
|
| TOR |
Proglifter & Percivalesque klinken toch zeer mooi en afgewerkt.
Het probleem van So Lonely is dat er zowel op melodieus vlak als dat van sound niets interessants gebeurt. Het is precies een amalgaam van eerdere releases, op twee uur tijd in elkaar gebokst. Laurent spendeert net zoals Mike soms te weinig tijd aan zijn producties. Vooral bij samenwerkingen wordt dat echt duidelijk, zoals het Antidote-project of zijn platen met DJ Vincenzo. De tevredenheidsdrempel ligt daar precies iets lager, zeker als je vergelijkt met Planisphere. |
|
|
| Devilex |
| Achja de tijden van "Final Fantasy" (voor mij toch dé Extreme Trax plaat bij uitstek) liggen ver achter ons. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Achja de tijden van "Final Fantasy" (voor mij toch dé Extreme Trax plaat bij uitstek) liggen ver achter ons. |
+1 :(
ik vind die nieuwe zeker niet slecht, maar deze track had net zo goed onder een andere alias uitgebracht kunnen worden. Ik zie niet in wat die "So Lonely" juist een "Extreme Trax" track maakt. |
|
|
| BZRK |
Cerf, Mitiska & Jaren - Saved Again (3rd Moon Remix) :crazy:
eerste goeie plaat na bijna anderhalf uur tijd, triestig |
|
|
| TOR |
10. Amex vs. Saint Rush - Distant Worlds (Carl B Remix) [Banshee]
Veruit de sterkste plaat. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| al in geen weken nog naar ASOT geluisterd, maar afgaande op de twee bovenstaande reacties vermoed ik dat die van vandaag gene download waard is :o |
|
|
|
|