|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
we kunnen wel ni ontkennen da hier 80% negatieve kritiek op dj's wordt gegeven en 20% positieve commentaar. |
Bwa niet echt... Het gaat toch meestal om dezelfde Dj's. Hoge bomen vangen veel wind.
Als de kritiek gegrond is dan moet dat allemaal kunnen. Ook gefundeerde tegenargumenten kunnen ervoor zorgen dat de aanvankelijke 'basher' zijn mening bijschaaft.
Er bestaan hier ook 'appreciation threads' maar je doet precies ook niet erg veel moeite om daar in te posten hé; of maak anders een nieuwe en vertel waarom je het nodig vindt ;)
bvb zeggen dat je "Dj '...' het einde vindt en dat iedereen dat maar moet apprecieren omdat dat mijn mening is en hij is de besten van de wereld" dat zijn zogezegde 'positieve' meningen die ook niet horen... Als je dat kan uitleggen is het al een pak beter, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Dit is dikwijls ook leuke stof voor discussies. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik denk dat hier vrij weinig pure Armin fanboys zitten. Ik ben er alvast geen van, maar ik krijg het wel altijd op mijn heupen wanneer gij in ELKE post simpelweg wat zit te bashen op Armin, terwijl ge vroeger wel zijn grootste fanboyke waart;) Wees dan tenminste redelijk en volwassen in uw argumenten. |
No offence mo ge hebt echt geen hol benul over wa het gaat, mensen die de eerste Armin gig op de eerste verdieping meegemaakt hebben (ondermeer johan (gladius) kan dit beamen)tijdens AIB indoor toen, kunnen het misschien begrijpen. Die avond was werkelijk magisch, de setting was top, het publiek, de muziek was allemaal dik in orde. Armin zelf was toen ook nog heel gewoon..
En sindsdien ging het geweldig hard bergaf (niet dat 2003 zo geweldig was qua Armin producties maar bon) naar mijn persoonlijke mening, uiteindelijk staan die twee periodes haaks op mekaar voor u, maar dat boeit mij niet, ik hoef me hier dan ook niet verontschuldigen voor mijn kritische kijk op dingen of mijn evolutie in muzieksmaak.
Om met een anekdote te eindigen als uwe kind van 8 later ineens van deen week op dander begint zijn broek om de 5 voeten begint vol te schijten ipv na de wc te gaan en gij vindt da goe no problem, ma ik hoef da ni noodzakelijk te pikken
K,
Jooooeeez : )))))) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
No offence mo ge hebt echt geen hol benul over wa het gaat, mensen die de eerste Armin gig op de eerste verdieping meegemaakt hebben (ondermeer johan (gladius) kan dit beamen)tijdens AIB indoor toen, kunnen het misschien begrijpen. Die avond was werkelijk magisch, de setting was top, het publiek, de muziek was allemaal dik in orde. Armin zelf was toen ook nog heel gewoon..
|
Behandel mij niet als een nul die er geen zak van kent vriend. Ik was daar namelijk ook op die avond;) |
|
|
| Xilver |
| Ik ook, maar kzat toen nog niet op 't forum, dus als ik jullie had gezien, had ik jullie waarschijnlijk eens raar aangekeken. |
|
|
| djcresto |
| iedereen was daar precies :D |
|
|
| Bertn |
| en terecht, want da was een super avondje:D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
Behandel mij niet als een nul die er geen zak van kent vriend. Ik was daar namelijk ook op die avond;) |
Wa zit ge hier dan feitelijk te ballen, als ge er dan toch zoveel van kent..Als gij moeite hebt met het feit da kik Armin zowel production (hoewel dat het toen achteraf gezien eigelijk ook al niet bijster top was) als dj wise vind achteruitgaat in vrl met 3-4 jaar geleden wie is er hier dan feitelijk de fanboy ...
Keb kik ook nog ouwe platen van hem toen ie nog house producte onder zijn Gig alias, oude Rising star releases, Gaia - 4 elements waarvan ik gerust kan zeggen dat het heel goeie nr's waren. Wa hij de laatste jaren ten toon spreidt is echter geweldig slecht, als gij echter u kas ligt op te fretten omda kik dat nu verkondig omdak ik vroeger een fan was.. Ge kunt miss beter beter na arminvanbuuren.com forum gaan ipv hier TA te zitten, daar zit het vol met vriendjes gelijk u die geen spatje kritiek kunnen verdragen ..
En das tlaatste wak hierover nog met u gaan lullen, als ge perse vindt da kik ne fanboy ben dan denkte da maar, den tomme had tot over een paar maand ook nog zijn Armin avatarke, denk ni dat hij nog spontaan stond te springen voor AVB toen..
Soit der besta nog altijd zoiet als ignore eh, Bertn Mayo!
Ok yeeeet : )))))))
Yours truly,
Eigeel |
|
|
| Push2005 |
lol eagle,
Bertn kent die releases evengoed als gij; en ziet Armin ook dagelijks achteruit gaan. Ik denk dat je ergens verkeerd bent beginnen lezen en begrijpen :)
Hij is alleszins nooit zo'n fanboy als jij geweest :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Wa zit ge hier dan feitelijk te ballen, als ge er dan toch zoveel van kent..Als gij moeite hebt met het feit da kik Armin zowel production (hoewel dat het toen achteraf gezien eigelijk ook al niet bijster top was) als dj wise vind achteruitgaat in vrl met 3-4 jaar geleden wie is er hier dan feitelijk de fanboy ...
Keb kik ook nog ouwe platen van hem toen ie nog house producte onder zijn Gig alias, oude Rising star releases, Gaia - 4 elements waarvan ik gerust kan zeggen dat het heel goeie nr's waren. Wa hij de laatste jaren ten toon spreidt is echter geweldig slecht, als gij echter u kas ligt op te fretten omda kik dat nu verkondig omdak ik vroeger een fan was.. Ge kunt miss beter beter na arminvanbuuren.com forum gaan ipv hier TA te zitten, daar zit het vol met vriendjes gelijk u die geen spatje kritiek kunnen verdragen ..
En das tlaatste wak hierover nog met u gaan lullen, als ge perse vindt da kik ne fanboy ben dan denkte da maar, den tomme had tot over een paar maand ook nog zijn Armin avatarke, denk ni dat hij nog spontaan stond te springen voor AVB toen..
Soit der besta nog altijd zoiet als ignore eh, Bertn Mayo!
Ok yeeeet : )))))))
Yours truly,
Eigeel |
Zoals Push al zei zijt ge hier wa naast de kwestie aan het praten he vriend. Ik vond armin vroeger ook een steengoeie DJ en vind het jammer dat hij de laatste 2 jaar zo hard is achteruitgegaan. maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem plots in elke post op TA ga beginnen uitkakken voor lul terwijl ik hem vroeger wel goed vond. dat zou nogal zielig zijn;) |
|
|
| Push2005 |
In plaats van zijn shows te halveren gaat hij ze verdubbelen :confused:
| quote: |
Hilversum, 4 januari 2007 – Vanaf vrijdag 6 april zal de nummer 2 DJ van de wereld: Armin van Buuren voor het eerst zijn awardwinning radioprogramma "A State of Trance" bij SLAM!FM presenteren. Armin zal elke vrijdagavond te horen zijn tussen 22:00 en 24:00 uur.
“Ik vind het fantastisch om voor hét jongerenradiostation van Nederland te gaan werken. 'A State of Trance' wordt al jaren wereldwijd door vele radiostations uitgezonden en speciaal voor SLAM!FM maken we een Nederlandse versie van het programma. Ik blijf toch een Nederlander” aldus Armin van Buuren.
Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: “Ik vind het geweldig dat Armin en SLAM!FM een verregaande samenwerking aangaan. Zijn ervaring, populariteit en gevoel voor muziek sluiten volledig aan bij de doelgroep van SLAM!FM. Het voelt goed dat de Nederlands grootste DJ/producer wekelijks in eigen land te beluisteren is op ons radiostation. SLAM!FM is jong, stoer, brutaal en draait de meeste nieuwe muziek van Nederland. We richten ons niet alleen op de radio maar ook op evenementen, consumentenproducten en nieuwe online ontwikkelingen. Daarnaast hebben we grootste plannen voor het nieuwe jaar, Armin en zijn events passen volkomen in deze strategie.”
|
|
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
iedereen was daar precies :D |
zelfs ik :D en kende er nog bijna niets van toen
Anyway, 'k vin asot wel goed voorlopig, mss omdat 't zo lang geleden is en omdat ie die zalige rmx van never be the same gedraaid heeft :D |
|
|
| The_G0dfather |
Lol, 't is ni moeilijk, 't is een herhaling van de episode verkozen tot beste van 2006:
EP 274
01. DT8 - Hold Me Till The End (Truly Deeply Dub) (Direction records)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa (Armada)
04. Stephen J. Kroos - 4 Your Taperecorder
05. TUNE OF THE WEEK: Signalrunners - Aria Epica (Bart Claessen remix) (Anjunabeats)
06. ATP - Driftations (Marninx Dedicated mix)
07. FUTURE FAVORITE: Markus Schulz feat. Carrie Skipper - Never be the Same again (Markus Schulz Coldharbour Club Mix) (Coldharbour recordings)
08. Above & Beyond - Good For Me (Anjunabeats)
09. Nic Chagall - WYN (NC Hard Dub) (High Contrast recordings)
10. Sun Decade - I'm Alone (Stoneface & Terminal Remix) (10 years Euphonic)
11. Sophie Sugar - Fallen Too Far (ASOT)
12. Qursion pres. Internal Front - Fundamental Noise (Aurora Digital)
13. Carl B - Chasing Leaves
14. Robert Nickson - untitled (ASOT)
15. Aly £ Fila - Ankh
16. DJ Atmospherik - Straight Flush (4 Strings remix)
17. Joint Operations Centre - Shortwave
18. Carlos - Silmarillia (Leon Bolier remix) (Spinnin)
19. Bolier & Coenraad - Mohawk (Intuition)
20. Public Domain - I feel Love (Bart Claessen remix)
21. Ronski Speed vs Oceanlab - EOS vs. Satellite (10 years Euphonic) |
|
|
|
|