|
A State of Trance with Armin van Buuren (pg. 195)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Jammer van die tent, omdat het uiteindelijk toch niet geregend heeft.
Tijdens Markus & Armin was het een beetje EXTREEM druk daarbinnen :whip:
Enige andere nadeel was de povere geluidskwaliteit en het feit dat daar bijna niets te eten viel.
Maar anders wel een heel geslaagde dag. |
|
|
| Antony |
| zéér geslaagde dag. Van de leuke locatie niveel gemerkt eigelijk, had ni echt door dak op een stervormig eiland stond :p zal ook wel met de tent te maken hebben gehad, goed initiatief door de weersvoorspellingen, maar de zon scheen dusjah. Vanaf Markus werd het wel een pak te druk. Speelde regelmatig men kleine broertje kwijt. Sean Tyas moet ik ni speciaal meer zien, constant zijn gekende basslijntje aan hetzelfde tempo de hele set door :rolleyes: De rest viel allemaal goed te pruimen. Meteen nog is herbeleven seh. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
Jammer van die tent, omdat het uiteindelijk toch niet geregend heeft.
Tijdens Markus & Armin was het een beetje EXTREEM druk daarbinnen :whip:
Enige andere nadeel was de povere geluidskwaliteit en het feit dat daar bijna niets te eten viel.
Maar anders wel een heel geslaagde dag. |
Het geluid viel toch mee vond ik? Het stond gewoon iets te hard. En het was inderdaad wel véél te druk naar het einde toe, zeker aan den toog. Amai jongens... :nervous:
En was er überhaupt wel eten te verkrijgen? 'k Heb niks gezien. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Het geluid viel toch mee vond ik? Het stond gewoon iets te hard. |
Helemaal niet vond ik. Toen Armin 'The Sunlight' oplegde, herkende ik em pas heel laat. Gewoon door schrijnend gebrek aan hoge en middentonen, die die plaat toch maken. De bassen overheersten opnieuw alles.
| quote: | Originally posted by Real
En was er überhaupt wel eten te verkrijgen? 'k Heb niks gezien.
|
Ja, hotdogs & broodje vleeskroket, tegen schandalige prijzen naast de ingang. Voor iets anders moest ge al naar dat tankstation gaan, en dan was uw keuze wellicht nog beperkt tot koeken en chips :p |
|
|
| Antony |
| ben het eens over het geluid, wij hebben nog een frituur gevonden die ni echt ver af was :p |
|
|
| Eagle` |
| dik respect da gijle da daar 7 uur hebt uit gezongen :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dik respect da gijle da daar 7 uur hebt uit gezongen :nervous: |
lol
ik heb het gisteren thuis opgezet. De sets van Menno De Jong en Marcel Woods vond ik wel goed. Zelfs Armin zn set viel extreem goed mee (voor zover ik die beluisterd heb). De overige sets heb ik afgezet wegens te slecht |
|
|
| obssession |
| twas een zalig vet feestje en al die n |
|
|
| obssession |
[QUOTE]Originally posted by obssession
twas een zalig vet feestje en al die namen met gratis inkom en dan zijn er hier die zagen da de hamburgers wa duur zijn....komaan ze :D IK heb er echt van genoten en de sfeer was subliem ( nederlanders zagen ni mar feesten) en de muziek stond idd wel hard maar ik vond het geluid wel vrij zuiver dus... MArkus viel me beetje tegen armin was top, sean tyas ook heel goe meegevallen en aly & fila ook, marcel woods was ni zo men ding... |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by massiveK
ja maar ingang is gratis... ze moeten ook betalen voor de lokatie, de licht, tent, geluid, het transport van de Dj's, de crew enz... |
gij snapt het, respect...;) kweeni ze zagen da het duur is als ge deze line up gratis krijgt? en ja eigen keuze natuurlijk maar wijn drinken op evenementen is gelijk sterke drank dan wete da ge veel geld betaald...kiest ge hiervoor zaagt er dan ni op... |
|
|
| BZRK |
ASOT 301
01. The Thrillseekers feat. Aruna - Waiting For You (Night Music Edit) [Adjusted]
02. DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me [Armada]
03. Global Illumination - Tremble [Tune Of The Week] [Armada]
04. Remy & Roland Klinkenberg - Mexico Can Wait [Global Underground]
05. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down
06. Lange - Angel Falls (Lange's Firewall Mix) [Lange]
07. Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) [Maelstrom]
08. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (A Less Ordinary Rank 1 Mix) [High Contrast]
09. The Blizzard - Kalopsia [Armada]
10. Alex Bartlett feat. Anthya - Touch The Sun (Duende Dub) [Drizzly]
11. Terry Ferminal vs. Mark Sherry - Walk Away (Terry Ferminal Mix) [Armada]
12. Sunlounger - In & Out (DJ Shah Rework) [Armada]
13. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic [Anjunabeats]
14. Armin Van Buuren - Rush Hour [Armind] [Future Favorite]
15. Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira (Stoneface & Terminal Remix) [Euphonic]
16. Menno De Jong - Nothlando [Intuition]
17. Cerf, Mitiska & Jaren - Saved Again (3rd Moon Remix) [Somatic Sense]
18. Daniel Kandi - ID [Anjunabeats]
19. Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix) [High Contrast]
20. Marmion - Schoneberg [ASOT Radio Classic]
Voor mij persoonlijk de beste aflevering van het jaar alleszinds :crazy: |
|
|
|
|