|
Roken op Dance-party's????
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Hey,
Ik vraag me ff zwaar af hoe het vanaf 1 januari zit met het roken op Dance-feesten...
Stel dat je bijv. op Trance Energy niet meer mag roken! Dat zou ik echt zwaar bagger vinden. Wat denken en vinden jullie?? Mag t strax nog wel of niet? En maakt t je wat uit of niet??
Maazels
TranceZoner |
|
|
| Teknikol |
| Kweet niet precies hoe het zit..Ik hoorde dat je als uitgaansgelegenheid uitstel kon krijgen voor 2 jaar ofzo:conf: Meer weet ik ook niet en misschien ist wel gelul dus zitten de rokers zonder saffie gedurende hun weekelijkse uiteenspatting van emoties als gevolg van een zware werkweek...ofzo |
|
|
| DjRV |
| als ik niet mag roken kom ik niet |
|
|
| franzelare |
| als ik niet mag blowen word ik gek! dus dan kom ik ook niet! |
|
|
| Donna |
| Als ik niet mag roken EN blowen kom ik ook niet,zal lekker rustig worden:D |
|
|
| Chicane |
Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.
Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.
Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr :D |
Eensch!
Wat zal de kamer op zondagmiddag als je wakker wordt toch lekker ruiken vanaf 1 januari :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Chicane
Des te meer ruimte hebben we eindelijk weer eens op een feest zeg, als al die wietsnuiverts en shagrokers opsodemieteren. Dat je een peuk opsteek fijn, maar doe dat mooi effe buiten.
Kommaaarrrrrrrr kommaarrrrr :D |
Eens:D
Dan hoef je niet eerst te douchen na het stappen om die kutgeur uit je haar te krijgen:) |
|
|
| ahp2002 |
| Kijk om dit soort onzin te voorkomen ben ik dus 1 december gestopt met roken. Heeft de overheid toch zn zin |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik vind die klotegeur wel zn charmes hebben eigenlijk :) . Brings back some good memories :p . |
|
|
| Flippe |
| Ik zou het helemaal niet erg vinden als het roken verboden wordt! En zoals sommige hier al hebben gezegd, dan heb je die smerige geur 's morgens niet meer op je kamer hangen! |
|
|
| Donna |
Boeit me niet wat niet of wel rokers over dit feit te zeggen hebben en ga er ook helemaal niet over in discussie,niet rokers hebben hun punt en die begrijp ik ook,stoppen zou ook mij t beste uitkomen,en dan vooral financieel want zo hypocriet om over mn gezondheid te beginnen ga ik niet zijn zeg maar.
Vind het ws nog te lekker,mn peukie cq jointje,naja lb,zo heeft iedereen zn dingetje,en dan kom ik toch lekker nie meer op die feesten,zal me worst wezen;)
Als ik de 40 aan zie komen zal ik zowieso niet meer zo nodig op feesten willen verschijnen dus ach,de mooiste tijd qua het uitgaan heb ik at least meegemaakt;)
Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik:) |
|
|
|
|