return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 10)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Ja huomenna sitten Proteus vierailemassa. Joten kaikki nu nrg-fanit korvat pystyyn tasan klo. 21. :)
Eis
quote:
Originally posted by BetaFactory
Ja huomenna sitten Proteus vierailemassa. Joten kaikki nu nrg-fanit korvat pystyyn tasan klo. 21. :)


Jahas, pitänee muistaa kuunnella extra-tarkasti :)
BetaFactory
Muistutuksena, nyt enää 19 minuuttia aikaa, ennenkuin Orkidean setti alkaa (21.12). Kiksua kuulemma luvassa (?).

Miettisen ohjelma tavallista parempi tänään minun mielestäni, valikoimasta puuttuvat ne tavalliset pilluhouseraidat. ;)
skip
quote:
Originally posted by BetaFactory
Muistutuksena, nyt enää 19 minuuttia aikaa, ennenkuin Orkidean setti alkaa (21.12). Kiksua kuulemma luvassa (?).

Miettisen ohjelma tavallista parempi tänään minun mielestäni, valikoimasta puuttuvat ne tavalliset pilluhouseraidat. ;)



no voi prkl!
:(
missasin melkein kokonaan. ja nyttenkin tulee tää joku felix da housecatin sasha remix involverilta. aivan kamala biisi!

noh, toivottavasti tulee setti jakoon tonne unityn sivuille edes myöhemmin
BetaFactory
Mjaa, ei hullumpaa matskua ollut tällä kertaa, ihan ok setti.
BetaFactory
Hei, miten tämä homma nyt toimii nykyään? Nyt on tulossa kuukauden 3. tiistai, onko vielä niin että se on Orkidean vuoro? Ja kuinka pitkä setti, milloin alkaa jne.? OlliS:ä en ole jaksanut seurata.
GrimReaper
Nykyisin sekä Olli S:n (klo 21-22) että "vierailevien" DJiden setit (klo 22-23) on siis tunnin mittasia entisen 1,5h sijaan ja viimeinen tunti (klo 23-00) tanssi-illasta vietetään Solid Steel-ohjelman parissa. Entiseen tapaan Tapsa soittaa joka kuun 3. tiistai eli on vuorossa huomenna uuden aikataulun mukaan jo klo 22.

Lisää infoa löytyy ainakin Yle-X:n sivuilta.

Tiistain tanssi-ilta

Solid Steel
GrimReaper
Noniin, eipä nyt sitten enää oo/tuu Orkidean Radio Unity mp3siakaan... ainakaan vähään aikaan vaan Unityn tiimi miettii jotain "laillisempaa" keinoa jakaa mp3sia. Kaikki tähän astikin jaossa olleet ämpärit on nyt myös poistettu.

Lisäinfoa Unityn sivuilta: clubunity.org

Harmi, kun muutenkin on ollu vaikeuksia muistaa tai ehtiä kuuntelemaan Tapsan biisivalintoja; nuo mp3-setit on helpottanu asiaa ja nyt nekin on poissa. Pitää kai yrittää aktiivisemmin kuunnella.

Levyjen ostamisen määrää en omalla kohdalla ainakaan voi paljoa enää lisätä, kun niihin meneekin jo "pahimmillaan" satoja euroja kuussa, joten ei levymyynnin väheneminen ainakaan allekirjoittaneesta o kiinni. :stongue:
BetaFactory
Oho, en edes huomannut tuota. Viime setit on vain tullut kuunneltua radiosta. Hemmetti sentään, mutta myös ymmärrettävää toimintaa ! :(

"Orkidea has decided to pay the copyright fees for Unity sets to allow you to listen to your heart's content. And that's a dependable Unity Promise"

Tuo kuitenkin kuulosti vähän paremmalta. :)
Jace2
Eli Tiistain tanssi iltaa vietetään myös 15.2 yle X3M puolella. Klo 22.00-24.00 on Melodista trance Jacen tyyliin, eli jos vielä trancejalka vipattaa orkidean setin jälkeen, niin ei muuta kuin kanavan vaihtoon...

skoda
quote:
Originally posted by Jace2
Eli Tiistain tanssi iltaa vietetään myös 15.2 yle X3M puolella. Klo 22.00-24.00 on Melodista trance Jacen tyyliin, eli jos vielä trancejalka vipattaa orkidean setin jälkeen, niin ei muuta kuin kanavan vaihtoon...
Oho, pitää tarkastaa. ;)
BetaFactory
Prkl kun melodinen trance ei enää iske kuin poikkeustapauksissa. Bring back the old days!! :(

Niin, mutta kiva uutinen kuiteskin...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement