return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 8)
View this Thread in Original format
BetaFactory
No justiinsa, missasin koko homman eilen. Voiko joku kertoa siitä Tranzexperience-kilpailusta?
Puuhis
quote:
Originally posted by BetaFactory
No justiinsa, missasin koko homman eilen. Voiko joku kertoa siitä Tranzexperience-kilpailusta?


Kilpailun nimi oli että kuka ulkomainen artisti, joka soitti viime vuonna tulee soittamaan myös tänä vuonna.

lisää infoa täältä: http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/sivu.133.shtml
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Puuhis
Kilpailun nimi oli että kuka ulkomainen artisti, joka soitti viime vuonna tulee soittamaan myös tänä vuonna.

lisää infoa täältä: http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/sivu.133.shtml

Älä nyt kaikille kerro, mahikset tippuu. ;P
BetaFactory
Muistakaa nyt kaikki että tulevan viikon tiistaina on taas Tapsan vuoro (ymmärtääkseni). Itse odotan jotain "rankempaa" nyt kun kesä on ohi. Saa nähdä mitä pukki tuo. :)
Eis
quote:
Originally posted by BetaFactory
Muistakaa nyt kaikki että tulevan viikon tiistaina on taas Tapsan vuoro (ymmärtääkseni). Itse odotan jotain "rankempaa" nyt kun kesä on ohi. Saa nähdä mitä pukki tuo. :)


Juu toivottavasti tulee kunnon settiä :). Pitänee ittelle hommata joku viritin-vahvistin niin, että voi ihan radiota kuunnella kun YLEX ei enää lähetä netissä ohjelmaansa :[
Puuhis
Tänään taas! Muistakaahan virittäytä kanavalle @ 2100. :)
By the way, tietääkö kukaan soitetaanko TTI:ssä vielä makkarinauhoja kuukauden viimeisenä tiistaina?
Thunder5
Jostain syystä ei ole Tanssi-iltaakaan tullu kuunneltua muutamaan viikkoon. Saa nähdä ehtiikö/muistaako tänään virittää radiota oikealle taajuudella..
Eis
quote:
Originally posted by Thunder5
Jostain syystä ei ole Tanssi-iltaakaan tullu kuunneltua muutamaan viikkoon. Saa nähdä ehtiikö/muistaako tänään virittää radiota oikealle taajuudella..


Sama, ehkäpä tulee kuunneltua autossa jos menee viihteelle :).
skip
prkl! ei kai tänään vaan orkidea ollu? jos oli niin voi paska! missasin kokonaan
Puuhis
Kalle mainitsi, että Jan Johnston kävi Suomessä äänittämässä vokaaleja pariin U&K:n biiisiin. :eyes: Harmi kun ei ollut Kirsty Hawkshaw.

Thunder5
quote:
Originally posted by Puuhis
Kalle mainitsi, että Jan Johnston kävi Suomessä äänittämässä vokaaleja pariin U&K:n biiisiin. :eyes: Harmi kun ei ollut Kirsty Hawkshaw.


Jan Johnston > Kirsty Hawkshaw

quote:
http://www.janjohnston.com/
In September the weekend of 17th - 20th Jan will be in Helsinki (Finland) to record two songs she's written for U&K. The tracks are 1. Faking Smiles and 2. Not Mine. More news here when it comes in.
BetaFactory
quote:
Originally posted by skip
prkl! ei kai tänään vaan orkidea ollu? jos oli niin voi paska! missasin kokonaan


Ei ollut. Eilen oli Leenan vuoro. Ensi viikko taas Tapsa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement