|
tiistain tanssi-ilta (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| No justiinsa, missasin koko homman eilen. Voiko joku kertoa siitä Tranzexperience-kilpailusta? |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
No justiinsa, missasin koko homman eilen. Voiko joku kertoa siitä Tranzexperience-kilpailusta? |
Kilpailun nimi oli että kuka ulkomainen artisti, joka soitti viime vuonna tulee soittamaan myös tänä vuonna.
lisää infoa täältä: http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/sivu.133.shtml |
|
|
| MekkaFIN |
Älä nyt kaikille kerro, mahikset tippuu. ;P |
|
|
| BetaFactory |
| Muistakaa nyt kaikki että tulevan viikon tiistaina on taas Tapsan vuoro (ymmärtääkseni). Itse odotan jotain "rankempaa" nyt kun kesä on ohi. Saa nähdä mitä pukki tuo. :) |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Muistakaa nyt kaikki että tulevan viikon tiistaina on taas Tapsan vuoro (ymmärtääkseni). Itse odotan jotain "rankempaa" nyt kun kesä on ohi. Saa nähdä mitä pukki tuo. :) |
Juu toivottavasti tulee kunnon settiä :). Pitänee ittelle hommata joku viritin-vahvistin niin, että voi ihan radiota kuunnella kun YLEX ei enää lähetä netissä ohjelmaansa :[ |
|
|
| Puuhis |
Tänään taas! Muistakaahan virittäytä kanavalle @ 2100. :)
By the way, tietääkö kukaan soitetaanko TTI:ssä vielä makkarinauhoja kuukauden viimeisenä tiistaina? |
|
|
| Thunder5 |
| Jostain syystä ei ole Tanssi-iltaakaan tullu kuunneltua muutamaan viikkoon. Saa nähdä ehtiikö/muistaako tänään virittää radiota oikealle taajuudella.. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Jostain syystä ei ole Tanssi-iltaakaan tullu kuunneltua muutamaan viikkoon. Saa nähdä ehtiikö/muistaako tänään virittää radiota oikealle taajuudella.. |
Sama, ehkäpä tulee kuunneltua autossa jos menee viihteelle :). |
|
|
| skip |
| prkl! ei kai tänään vaan orkidea ollu? jos oli niin voi paska! missasin kokonaan |
|
|
| Puuhis |
| Kalle mainitsi, että Jan Johnston kävi Suomessä äänittämässä vokaaleja pariin U&K:n biiisiin. :eyes: Harmi kun ei ollut Kirsty Hawkshaw. |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Kalle mainitsi, että Jan Johnston kävi Suomessä äänittämässä vokaaleja pariin U&K:n biiisiin. :eyes: Harmi kun ei ollut Kirsty Hawkshaw. |
Jan Johnston > Kirsty Hawkshaw
| quote: | http://www.janjohnston.com/
In September the weekend of 17th - 20th Jan will be in Helsinki (Finland) to record two songs she's written for U&K. The tracks are 1. Faking Smiles and 2. Not Mine. More news here when it comes in.
|
|
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by skip
prkl! ei kai tänään vaan orkidea ollu? jos oli niin voi paska! missasin kokonaan |
Ei ollut. Eilen oli Leenan vuoro. Ensi viikko taas Tapsa. |
|
|
|
|