return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 4)
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by BetaFactory
Onko Markus Schulz ainoastaan tehnyt sellaisia melankolisia biisejä kuten nämä uusimmat? Minä olen saanut tarpeeksi siitä synkemmästä trancesta nyt, ehkä koko nykytrance ei sovi enää sataprosenttisesti minulle. :rolleyes:

Jep. Schulz on tylsyyden kuningas.
Thunder5
quote:
Originally posted by Mr.Mystery

Eikai nyt sentään.. :)
XeQtOr
Kyllä.. En oo ite koskaan ymmärtäny tota kauheeta hypetystä Schulzin ympärillä. Kaikki on ihan kickseissä ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisistä.. Äijä ei mun mielestä tee ainakaa mitään ihmeemmän kuulosta progematskuu..
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery

Markus poika rokkaa.
Thunder5
Makuasiat on makuasioita... :)
Aki A.
quote:
Originally posted by XeQtOr
Kaikki on ihan kickseissä ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisistä..

Esim. Arminin Burned With Desireen Markus on saanut juuri sellaisen soundin mistä itse pidän. Albumiversio oli siihen asti paras, rising starin hirveä popversio. Ja mitä Markukseen tulee muuten, mies on mielestäni enemmänkin melankolian kuin tylsyyden kuningas. Olen etsinyt vastaavaa matzkua jo muutaman vuoden, nyt on Airwaven tiettyjen biisien lisäksi löytynyt uusia suosikkeja melankoliaosastoon :) Ja Schulz on mun top-1 dj tällä hetkellä. Harva dj pysyy niin uskollisena omalle soundilleen kuin Schulz..tosin siitä joko tykkää tai ei. Itse suorastaan rakastan :)
Setin rakennus on sellaista luokkaa että oksat pois. Hyvänä esimerkkinä tästä käy Schulzin December 2003 Promo Mix, jossa rakennetaan hienojen biisien kautta uskomaton loppu. Vimppana biisinä kun toimii vielä Cass & Sliden Perception :eyes:
BetaFactory
Junassa kuuntelin eilisen tanssi-iltaa kymmeneen asti, ja ensimmäiset 30 minsat olivat ihania!! Kertakaikkiaan ihania!
Puuhis
Schulz rules. period.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement