|
tiistain tanssi-ilta (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Onko Markus Schulz ainoastaan tehnyt sellaisia melankolisia biisejä kuten nämä uusimmat? Minä olen saanut tarpeeksi siitä synkemmästä trancesta nyt, ehkä koko nykytrance ei sovi enää sataprosenttisesti minulle. :rolleyes: |
Jep. Schulz on tylsyyden kuningas. |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jep. Schulz on tylsyyden kuningas. |
Eikai nyt sentään.. :) |
|
|
| XeQtOr |
| Kyllä.. En oo ite koskaan ymmärtäny tota kauheeta hypetystä Schulzin ympärillä. Kaikki on ihan kickseissä ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisistä.. Äijä ei mun mielestä tee ainakaa mitään ihmeemmän kuulosta progematskuu.. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jep. Schulz on tylsyyden kuningas. |
Markus poika rokkaa. |
|
|
| Thunder5 |
| Makuasiat on makuasioita... :) |
|
|
| Aki A. |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Kaikki on ihan kickseissä ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisistä.. |
Esim. Arminin Burned With Desireen Markus on saanut juuri sellaisen soundin mistä itse pidän. Albumiversio oli siihen asti paras, rising starin hirveä popversio. Ja mitä Markukseen tulee muuten, mies on mielestäni enemmänkin melankolian kuin tylsyyden kuningas. Olen etsinyt vastaavaa matzkua jo muutaman vuoden, nyt on Airwaven tiettyjen biisien lisäksi löytynyt uusia suosikkeja melankoliaosastoon :) Ja Schulz on mun top-1 dj tällä hetkellä. Harva dj pysyy niin uskollisena omalle soundilleen kuin Schulz..tosin siitä joko tykkää tai ei. Itse suorastaan rakastan :)
Setin rakennus on sellaista luokkaa että oksat pois. Hyvänä esimerkkinä tästä käy Schulzin December 2003 Promo Mix, jossa rakennetaan hienojen biisien kautta uskomaton loppu. Vimppana biisinä kun toimii vielä Cass & Sliden Perception :eyes: |
|
|
| BetaFactory |
| Junassa kuuntelin eilisen tanssi-iltaa kymmeneen asti, ja ensimmäiset 30 minsat olivat ihania!! Kertakaikkiaan ihania! |
|
|
| Puuhis |
| Schulz rules. period. |
|
|
|
|