|
tiistain tanssi-ilta (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
| Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa. |
OMG, niinkin taisi olla. Hmm, minä en kovin paljon Ibizamaisesta, kesäisestä housesta tykkää. Bläh. Liikaa "happy happy samba"-meininkiä mielestäni...;) |
|
|
| Puuhis |
| Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. :( Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille? |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. :( Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille? |
Darrrrr, tuli missattua. Toivottavasti tulee pian jakoon :/ |
|
|
| MekkaFIN |
| Nythän YleX:n sivuilla pyörii kilpailu, missä voi voittaa liput joko Kalajoelle tai Ouluun. Keikolla ainakin Orkidea ja Dallas Superstars. |
|
|
| skip |
| tuli taas missattua, huonomuistinen kun olen! prkl! tulikohan hyvääkin settiä?! |
|
|
| BetaFactory |
| Kohtuullisen hyvä setti. Itse taidan olla vähän "jäävi" vastaamaan, sen takia, että juuri nyt tuollaista softempaa trancea ei iske. |
|
|
| Puuhis |
| Ämpärisettejä löytyy taas TÄÄLTÄ . |
|
|
| Puuhis |
| Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan. :) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan. :) |
oho! sit äikkiä suihkuun ja sen jälkeen pieni radiotuokio ja sit nukkumaan!
:D |
|
|
| skip |
tulikohan jonkun muunkin lähetykseen tossa äsken hiljasuutta ja sit joku rokki biisi välillä ja sit alko joku toinen biisi ja sit se meni takas orkideaan!? vai onko mulla päässä vikaa?
:crazy: |
|
|
| BetaFactory |
| Varmasti sama ongelma kaikkialla. |
|
|
|
|