return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 9)
View this Thread in Original format
Puuhis
Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa.
BetaFactory
quote:
Originally posted by Puuhis
Joo, Tapsa sano viimeks, että on luvassa joku Ibiza house speciaali tai semmosta menneen kesän haikailua luvassa.


OMG, niinkin taisi olla. Hmm, minä en kovin paljon Ibizamaisesta, kesäisestä housesta tykkää. Bläh. Liikaa "happy happy samba"-meininkiä mielestäni...;)
Puuhis
Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. :( Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille?
Eis
quote:
Originally posted by Puuhis
Damn.. tulipa missattua TTI pitkästä aikaa. :( Millonkohan tuo ilmestyy ämpärinä Club Unityn sivuille?


Darrrrr, tuli missattua. Toivottavasti tulee pian jakoon :/
MekkaFIN
Nythän YleX:n sivuilla pyörii kilpailu, missä voi voittaa liput joko Kalajoelle tai Ouluun. Keikolla ainakin Orkidea ja Dallas Superstars.
skip
tuli taas missattua, huonomuistinen kun olen! prkl! tulikohan hyvääkin settiä?!
BetaFactory
Kohtuullisen hyvä setti. Itse taidan olla vähän "jäävi" vastaamaan, sen takia, että juuri nyt tuollaista softempaa trancea ei iske.
Puuhis
Ämpärisettejä löytyy taas TÄÄLTÄ .
Puuhis
Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan. :)
skip
quote:
Originally posted by Puuhis
Orkidean Ibiza housesetti luvassa 2230 -> K. Miettisen mukaan. :)


oho! sit äikkiä suihkuun ja sen jälkeen pieni radiotuokio ja sit nukkumaan!
:D

skip
tulikohan jonkun muunkin lähetykseen tossa äsken hiljasuutta ja sit joku rokki biisi välillä ja sit alko joku toinen biisi ja sit se meni takas orkideaan!? vai onko mulla päässä vikaa?
:crazy:
BetaFactory
Varmasti sama ongelma kaikkialla.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement