|
tiistain tanssi-ilta (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
Hätä ei ole tämän näköinen.. eilinenkin setti on jo uploadattu joten sen voi imutella TÄÄLTÄ.
Biisilista on kyllä ihan omaa luokkaansa jälleen:
1. Chris & James: Club For Life [intro mix] (Stress)
2. Eric Prydz: Call On Me (Data)
3. Richard G: Let The Sunshine Through [DJ Orkidea re-edit] (Subliminal)
4. Erick E: Make You Smile (Little Mountain)
5. Matthew Dekay: Higher Thoughts (Little Mountain)
6. Ridgewalkers: Find (Baroque)
7. Brian Eno: An Ending [Leama & Moor remix] (white label)
8. Space Manoeuvres: Stage One [Leama & Moor remix] (Lost Language)
9. Age of Love: The Age of Love [Wrecked Angle remix] (React)
10. Leftfield: Open Up [Zoo DJs remix] (white label)
11. Filterheadz: Yimanya (ID&T)
12. Marco V: Automanual (ID&T)
13. Group Therapy: My Own Worst Enemy (Audio Therapy)
14. Randy Katana: In Silence [Txitarro remix] (Reset)
15. Solar Stone vs Scott Bond: Red Line Highway (Made in England) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Hätä ei ole tämän näköinen.. eilinenkin setti on jo uploadattu joten sen voi imutella TÄÄLTÄ.
Biisilista on kyllä ihan omaa luokkaansa jälleen. |
Kiitosta linkistä, pitääpäs ladata. :) |
|
|
| BetaFactory |
| Biisivalinta oli yllättävä taas, vaikka tuo Group Therapy olisi saanut jäädä soittamatta. ;) Itse olisin viime aikoina toivonut vähemmän niitä pitkiä acapella-vokaaleja (en ylipäätänsä ole acapella-fani). |
|
|
| BetaFactory |
| Ohops, huomenna taitaa jälleen olla Orkidean vuoro. Tällä kertaa muistaakseni kokonaan nauhoitettu ohjelma Ibiza-reissun takia. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Ohops, huomenna taitaa jälleen olla Orkidean vuoro. Tällä kertaa muistaakseni kokonaan nauhoitettu ohjelma Ibiza-reissun takia. |
voi prkl! ja mä menen klo 22 töihin! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Eis |
| Hups, melkein unohtu TT :). Onneks vasta 05 herätys niin kerkee tälläkertaa kuunteleen ton lähetyksen. |
|
|
| GrimReaper |
Miettinen nyt soitti melkein samat biisit mitä viikko sitten mutta Tapsan chilloutti setti oli AIVAN LOISTAVA! Moni biisi toi muistoja mieleen yli 10 vuoden takaa. Ihan helmibiisejä oli valinnu settiin.
Varsinkin se jazzahtava ambient-versio Papua New Guineasta oli mahtava! Nyt vaan pitää itsellekin löytää se jostain, kaikki muut biisit kutakuinkin jo löytyy levyhyllystä. :tongue2 |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Miettinen nyt soitti melkein samat biisit mitä viikko sitten mutta Tapsan chilloutti setti oli AIVAN LOISTAVA! Moni biisi toi muistoja mieleen yli 10 vuoden takaa. Ihan helmibiisejä oli valinnu settiin.
Varsinkin se jazzahtava ambient-versio Papua New Guineasta oli mahtava! Nyt vaan pitää itsellekin löytää se jostain, kaikki muut biisit kutakuinkin jo löytyy levyhyllystä. :tongue2 |
Joo Tapsan setti oli mitä mainioin kuuntelusetti. Itse ainakin nautin siitä kovasti ku satuin vielä oleen siihen aikaan auton ratissa.
Niin ei vituttanut yhtään ajella, ku tuli leppoisia biisejä. |
|
|
| BetaFactory |
| Tuo Art of Trance vs. P.O.D.-biisi kuulostaa aivan melodic/goa-sekamelskalta. :) Muuten oli tänäänkin liikaa vokaaleja Miettisen ohjelmassa, ainakin minun mielestäni. |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Tuo Art of Trance vs. P.O.D.-biisi kuulostaa aivan melodic/goa-sekamelskalta. :) Muuten oli tänäänkin liikaa vokaaleja Miettisen ohjelmassa, ainakin minun mielestäni. |
Ite lähdin ulkoilemaan vähän ennenkuin Shooting Star loppui ja palasin takaisin suurinpiirtein vähän ennen whiteroomia.. :D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Ite lähdin ulkoilemaan vähän ennenkuin Shooting Star loppui ja palasin takaisin suurinpiirtein vähän ennen whiteroomia.. :D |
Heh, soitti Whiteroomin taas kerran vai? Ite unohdin kuunnella kokonaan vaikka tarkotus oli. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Minä en kuullut kuin pienen pätkän automatkalla töihin mutta satuin osumaan juuri siihen väliin kun soi Ryukyu Underground - Seragaki (Junkie XL Remix). :) |
|
|
|
|