return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 2)
View this Thread in Original format
BetaFactory
quote:
Originally posted by Puuhis
DJ Tabin biisi kuulosti ikäänkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasikiöltä, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava!


DJ Tabin biisi oli just tuollaista ihan ok materiaalia, mutta ei sitä enempää, ainakin minun korvissani. Lienee toimivan klubeissa tyydyttävästi. Ja hitsi kun missasin tuon Slusnik Lunan Valssin! :(
BetaFactory
Radio Unityn setti 2001-02 ei valitettavasti ole saatavissa Radio Unityn sivujen kautta, vaikka se minun mielestäni oli 2001:n parhaimpia Radio Unity-settejä. Tässäpä biisilista:

Chicane: Saltwater, Thrillseekers Ambient Mix (Xtravaganza)
Taste Experience: Tantrix (XMBF)
Solid Sessions: Janeiro (Additive)
Sister Bliss: Deliver Me (Multiply)
Breeder: New York FM, Van Bellen Rmx (Rhythm Syndicate)
Leama: Melodica (Baroque)
Luzon: Baguio Track, Bedrock Rmx (Renaissance)
Joshua Ryan: Pistolwhip, James Holden Rmx (Nulife)
Delerium: Innocente, Tiesto Rmx (Nettwerk)

Leama - Melodica pysyy edellen jonkinlaisena suosikkina. Luzonin Baguio Track ja juuri tuo remiksaus ei ole pahempi! Ja yllätys, yllätys, setistä löytyy myös mielestäni paras versio Pistolwhipistä. Paljon pehmeämpi ja trancempi saundi kuin originaalissa. Njam! :stongue: Itse asiassa tykkäsin todella paljon kaikista biiseistä tuossa setissä, mikä taas todistaa sen, että Orkidean setit olivat paremmin vanhoina aikoina. ;)
skip
oi nätti! tänään on taas vuorossa orkidea


22.30 DJ Orkidea

muistakaahan kuunnella lapsoset!:D
philly_FIN
quote:
Originally posted by skip
oi nätti! tänään on taas vuorossa orkidea


22.30 DJ Orkidea

muistakaahan kuunnella lapsoset!:D



täytyy tänään vääntää ratsionii x:n taajudelle :stongue:

t.milj.jussi :whip:
MekkaFIN
Joo, Orkidean setti on pakko kuunnella! :)
XeQtOr
Miettisellä vissiin tänään joku Dave Seamanin miksaus viime kuulta tai jotain. Näin luki plattarissa.. Varmaan ihan kuuntelemisenarvoinen sekin vaikka kaikki hehkuttaa tota Orkidean settiä.
Mr.Mystery
Nöh... mistäs minä tähän hätään radion hankin?
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Nöh... mistäs minä tähän hätään radion hankin?

Kaupasta! ;)
skip
kohta alkaa orkidean setti! radiot lämpenemään nyt välittömästi lapsukaiset! ;)
GrimReaper
Jepjep, pitää laittaa putket lämpiämään, joka toinen kerta kun keskimäärin unohdan koko tanssi-illan 24-sarjan takia.

skip
nyt taitaa kalle soitella marco v:n remixiä jostain futureshocking biisistä, vai olenko täysin erehtynyt? vai onko tämä vielä seamanin settiä, vai mitä?
skip
onpas maistuvaa settiä ainakin tähän asti ollut! nam!:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement