|
tiistain tanssi-ilta (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Puuhis
DJ Tabin biisi kuulosti ikäänkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasikiöltä, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava! |
DJ Tabin biisi oli just tuollaista ihan ok materiaalia, mutta ei sitä enempää, ainakin minun korvissani. Lienee toimivan klubeissa tyydyttävästi. Ja hitsi kun missasin tuon Slusnik Lunan Valssin! :( |
|
|
| BetaFactory |
Radio Unityn setti 2001-02 ei valitettavasti ole saatavissa Radio Unityn sivujen kautta, vaikka se minun mielestäni oli 2001:n parhaimpia Radio Unity-settejä. Tässäpä biisilista:
Chicane: Saltwater, Thrillseekers Ambient Mix (Xtravaganza)
Taste Experience: Tantrix (XMBF)
Solid Sessions: Janeiro (Additive)
Sister Bliss: Deliver Me (Multiply)
Breeder: New York FM, Van Bellen Rmx (Rhythm Syndicate)
Leama: Melodica (Baroque)
Luzon: Baguio Track, Bedrock Rmx (Renaissance)
Joshua Ryan: Pistolwhip, James Holden Rmx (Nulife)
Delerium: Innocente, Tiesto Rmx (Nettwerk)
Leama - Melodica pysyy edellen jonkinlaisena suosikkina. Luzonin Baguio Track ja juuri tuo remiksaus ei ole pahempi! Ja yllätys, yllätys, setistä löytyy myös mielestäni paras versio Pistolwhipistä. Paljon pehmeämpi ja trancempi saundi kuin originaalissa. Njam! :stongue: Itse asiassa tykkäsin todella paljon kaikista biiseistä tuossa setissä, mikä taas todistaa sen, että Orkidean setit olivat paremmin vanhoina aikoina. ;) |
|
|
| skip |
oi nätti! tänään on taas vuorossa orkidea
22.30 DJ Orkidea
muistakaahan kuunnella lapsoset!:D |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by skip
oi nätti! tänään on taas vuorossa orkidea
22.30 DJ Orkidea
muistakaahan kuunnella lapsoset!:D |
täytyy tänään vääntää ratsionii x:n taajudelle :stongue:
t.milj.jussi :whip: |
|
|
| MekkaFIN |
| Joo, Orkidean setti on pakko kuunnella! :) |
|
|
| XeQtOr |
| Miettisellä vissiin tänään joku Dave Seamanin miksaus viime kuulta tai jotain. Näin luki plattarissa.. Varmaan ihan kuuntelemisenarvoinen sekin vaikka kaikki hehkuttaa tota Orkidean settiä. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Nöh... mistäs minä tähän hätään radion hankin? |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Nöh... mistäs minä tähän hätään radion hankin? |
Kaupasta! ;) |
|
|
| skip |
| kohta alkaa orkidean setti! radiot lämpenemään nyt välittömästi lapsukaiset! ;) |
|
|
| GrimReaper |
| Jepjep, pitää laittaa putket lämpiämään, joka toinen kerta kun keskimäärin unohdan koko tanssi-illan 24-sarjan takia. |
|
|
| skip |
| nyt taitaa kalle soitella marco v:n remixiä jostain futureshocking biisistä, vai olenko täysin erehtynyt? vai onko tämä vielä seamanin settiä, vai mitä? |
|
|
| skip |
| onpas maistuvaa settiä ainakin tähän asti ollut! nam!:tongue2 |
|
|
|
|