|
tiistain tanssi-ilta (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Eiköhän Seamanin setti alkanut noin 21:30?
Tapsan setti taas on tähän asti sisältänyt melkein ainoastaan tuttuja biisejä. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Tapsan setti taas on tähän asti sisältänyt melkein ainoastaan tuttuja biisejä. |
tuttuja minullekin, mutta hyviä ovat kuitenkin! mulla ei ainakaan ole mitään pakkoa kuulla aina uusimpia ja tuntemattomia biisejä, kunhan ovat hyviä! |
|
|
| GrimReaper |
| Juu ei mullakaan tuttuja biisejä vastaan mitään oo. Setti itsessään oli mielestäni loistava siihen asti kunnes peruskauraa olevat kiksutukset (esim. Tabin Verso, josta pidin aluksi mutta kyllästyin nopeasti) tulivat mukaan.. |
|
|
| MekkaFIN |
| Dave Seamanin setti oli laadukas! :) |
|
|
| BetaFactory |
Alku oli parempi kuin loppuosa. Ei minullakaan ole mitään vastaan vanhoja tuttuja biisejä, mutta sitten niiden on kuitenkin oltava hyviä, tuttuja biisejä. :o) Whispers, Verso & Co. eivät ole sellaisia biisejä, joita minä kuuntelisin kymmenen kertaa peräkkäin. Ei kuitenkaan pysty sanomaan että Orkidealla olisi "suppea" levykokoelma, koska aina tulee myös ei-odotettuja biisejä soitettua. Kiva.
2004-02 edelleen vuoden ykkönen mielestäni. ;) |
|
|
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by skip
nyt taitaa kalle soitella marco v:n remixiä jostain futureshocking biisistä, vai olenko täysin erehtynyt? vai onko tämä vielä seamanin settiä, vai mitä? |
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) ihan kivaa tech housea mut Eric Prydzin samaisesta biisistä tekemä mixi vie kyl voiton Marcon luomuksesta.. |
|
|
| GrimReaper |
Mm.. Ambient versio Deep Forestin Sweet Lullabysta oli loistava aloitus setille, tosin itse pidän enemmän Jam El Marin miksauksista.
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) ihan kivaa tech housea mut Eric Prydzin samaisesta biisistä tekemä mixi vie kyl voiton Marcon luomuksesta.. |
Jep, Prydzillä on paljon aivan helmi materiaalia, sekä omaa että remiksejä. Omasta materiaalista paras julkasu on ehkä EP 2, jossa on mun suosikki Deeper Still. Harmi että osaa miehen mikseistä on tosi vaikee saada, kaikkia kun ei o julkastu eikä julkasta. |
|
|
| skip |
ah! kiitoksia! pitääkin pistää imutellen! :D |
|
|
| Puuhis |
| Tänään taas! Toivottavasti tulee DJ Dizzyltä Drum 'n' Bassia. :cool: |
|
|
| BetaFactory |
Älkää ikinä kuunnelko trancea kelloradiolla! ;) Oli pakko kunnella kelloradiolla pari viikkoa sitten, ja jokainen pystyy varmasti kuvittelemaan millaista on kun kickit kuulostavat clapseilta. :)
Aivan toiseen asiaan. Minä en pidä siitä kun trancebiiseissä niitä selvästi erotettavia leadejä, esim. Miettisen soittamassa Whirlpoolin biisissä sellainen on olemassa, oli vissiin kitara juuri siinä tapauksessa. Menee vähän pop-puoleen, mielestäni.
Tähän asti olen pitänyt Solid Globen "Sahara" aika löysänä biisinä. Mielipide kuitenkin vaihtui totaalisesti tänään...se on oikeasti ihan hyvä. |
|
|
| BetaFactory |
| Onko Markus Schulz ainoastaan tehnyt sellaisia melankolisia biisejä kuten nämä uusimmat? Minä olen saanut tarpeeksi siitä synkemmästä trancesta nyt, ehkä koko nykytrance ei sovi enää sataprosenttisesti minulle. :rolleyes: |
|
|
|
|