|
tiistain tanssi-ilta
|
View this Thread in Original format
| skip |
eli läppää tiistain tanssi-illasta!
mikä biisi mahtoi olla toi jonka orkidea soitti nyt just
miro - by your side (ronski speed dub):n jälkeen? aivan mahtavaa musiikkia muutenkin tullut koko tämä tiistai ilta nyt! nam nam!
edit:
fictivision vs. phynn - escape
se olikin! kuulosti vaan niin tutulta ja hyvältä, mutta en millään muistanut mikä oli biisin nimi!:D |
|
|
| BetaFactory |
Minä olen taas aivan toista mieltä. Mielestäni aika kehnoja biisejä loppupäässä, Agnelli & Nelson, Super8 jne. liian melodista kräsää minulle. Nuo keskimmät techno-biisit + ensimmäiset biisit upposivat toisaalta vähän paremmin, vaikka Naked Angel on tullut kuunneltua liian monta kertaa jo. Jos tätä eilisen settiä verrataan viime kuukaudeen settiin, niin se vanhempi voittaa 10-1. :)
EDIT: Ja vielä voisi lisätä, että IMHO Marco V:ltä on ennen ilmestynyt tätä uusinta biisiä paljon parempaa matskua. |
|
|
| BetaFactory |
Nojaa, näin jälkikäteen pitää myöntää että olen muuttumassa mielipidettäni positiivisempaan suuntaan. Loppujen lopuksi aika hyvä miksaus. Setin kohokohdat mielestäni:
Disco Brothers - Come With Me
Mr. Sam - Naranja (Dimitri Remix)
Sander van Droon - Loaded
Solar Factor - Fashion Slam |
|
|
| Mr.Mystery |
| Hmm, ei kukaan sattunut saamaan tuota talteen? Itse olin duunissa ja kuulin vain ensimmäiset puoli tuntia (21-21:30). |
|
|
| BetaFactory |
| Radio Unityn sivuille on ainoastaan ilmestynyt biisilistä, eikä mitään audioclippejä. Tarkoittaako tuo sitä, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siitä setistä, vai onko yleensä ollut niin, että ensin tulee biisilista, ja sitten kestää vähän aikaa kunnes saadan koko setti ulos? |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Tarkoittaako tuo sitä, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siitä setistä |
Orkidean postaus Platinumista:
| quote: | | MP3: Tulee myöhemmin... |
|
|
|
| BetaFactory |
| Okei, kiva sitten! |
|
|
| philly_FIN |
| eikös kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni... |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
eikös kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni... |
joo, tuleehan ne!
http://www.clubunity.org/music/ |
|
|
| BetaFactory |
Oho, sieltä löytyi muitakin remiksejä kuin ainoastaan niitä YleX:n kautta soitettuja. Mikä positiivinen yllätys! |
|
|
| Puuhis |
| DJ Tabin biisi kuulosti ikäänkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasikiöltä, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava! |
|
|
|
|