return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
tiistain tanssi-ilta
View this Thread in Original format
skip
@ ylex
skip
eli läppää tiistain tanssi-illasta!




mikä biisi mahtoi olla toi jonka orkidea soitti nyt just
miro - by your side (ronski speed dub):n jälkeen? aivan mahtavaa musiikkia muutenkin tullut koko tämä tiistai ilta nyt! nam nam!


edit:

fictivision vs. phynn - escape

se olikin! kuulosti vaan niin tutulta ja hyvältä, mutta en millään muistanut mikä oli biisin nimi!:D
BetaFactory
Minä olen taas aivan toista mieltä. Mielestäni aika kehnoja biisejä loppupäässä, Agnelli & Nelson, Super8 jne. liian melodista kräsää minulle. Nuo keskimmät techno-biisit + ensimmäiset biisit upposivat toisaalta vähän paremmin, vaikka Naked Angel on tullut kuunneltua liian monta kertaa jo. Jos tätä eilisen settiä verrataan viime kuukaudeen settiin, niin se vanhempi voittaa 10-1. :)

EDIT: Ja vielä voisi lisätä, että IMHO Marco V:ltä on ennen ilmestynyt tätä uusinta biisiä paljon parempaa matskua.
BetaFactory
Nojaa, näin jälkikäteen pitää myöntää että olen muuttumassa mielipidettäni positiivisempaan suuntaan. Loppujen lopuksi aika hyvä miksaus. Setin kohokohdat mielestäni:

Disco Brothers - Come With Me
Mr. Sam - Naranja (Dimitri Remix)
Sander van Droon - Loaded
Solar Factor - Fashion Slam
Mr.Mystery
Hmm, ei kukaan sattunut saamaan tuota talteen? Itse olin duunissa ja kuulin vain ensimmäiset puoli tuntia (21-21:30).
BetaFactory
Radio Unityn sivuille on ainoastaan ilmestynyt biisilistä, eikä mitään audioclippejä. Tarkoittaako tuo sitä, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siitä setistä, vai onko yleensä ollut niin, että ensin tulee biisilista, ja sitten kestää vähän aikaa kunnes saadan koko setti ulos?
Sting Ray
quote:
Originally posted by BetaFactory
Tarkoittaako tuo sitä, ettei ole lainkaan tulossa online-versio siitä setistä


Orkidean postaus Platinumista:

quote:
MP3: Tulee myöhemmin...
BetaFactory
Okei, kiva sitten!
philly_FIN
eikös kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni...
skip
quote:
Originally posted by philly_FIN
eikös kaikki orkidean soittamat radio setit tule jossain viaheessa klubbarin saitille tai sitten clubunityn saitille, muistaakseni...



joo, tuleehan ne!

http://www.clubunity.org/music/

BetaFactory
quote:
Originally posted by skip
joo, tuleehan ne!

http://www.clubunity.org/music/


Oho, sieltä löytyi muitakin remiksejä kuin ainoastaan niitä YleX:n kautta soitettuja. Mikä positiivinen yllätys!
Puuhis
DJ Tabin biisi kuulosti ikäänkuin AR52:n enigman ja Air Trafficin sekasikiöltä, "Ihan jees". Slusnik Lunan Valssi oli mahtava!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement