return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
tiistain tanssi-ilta (pg. 5)
View this Thread in Original format
BetaFactory
No onpa Tapsan setti lähtenyt käyntiin aika oudolla tavalla tänään...

EDIT: Onneksi ainoastaan ensimmäinen biisi oli selvästi makuani vastoin.
Thunder5
En tiedä onko vika minussa vai ei, olen kyllä ollut viime aikoina aika pihalla.. :)

Mutta huomasin että jotkut elementit Winkeen Whisperissä muistutti hieman Armin Van Buurenin Burned With Desirestä.. Ja Aallon Taurinessa olin kuulevinani jotain samankaltaisuutta kuin Above & Beyondin Far From in Lovessa..
skip
mulla meni jotenkin koko orkidean setti vähän ohi, ku oli niin paljon muuta siinä samalla! mutta yksi biisi jäi kyllä mieleen, nimittäin

avanto - the flute


aivan hirveätä paskaa IMO! kamala korvia riipivä paska vingutusmelodia! yäk! en ymmärrä mitä sakki tossa biisissä oikeesti kuulee! toivottavasti tätä ei tarvii enempää kuunnella!:whip: :whip: :whip: :whip:
Thunder5
quote:
Originally posted by skip
mulla meni jotenkin koko orkidean setti vähän ohi, ku oli niin paljon muuta siinä samalla! mutta yksi biisi jäi kyllä mieleen, nimittäin

avanto - the flute


aivan hirveätä paskaa IMO! kamala korvia riipivä paska vingutusmelodia! yäk! en ymmärrä mitä sakki tossa biisissä oikeesti kuulee! toivottavasti tätä ei tarvii enempää kuunnella!:whip: :whip: :whip: :whip:



Joo, ekalla kerralla se kuulosti ihan kivalta.. Mutta siihen se sitten kyllä jäikin..
BetaFactory
Näköjään "Flute" on hirveän suosittu ainakin Plattarissa ja Klubituksessa. Weird. Tuollainen melodia on juuri sellainen, joka pistetään popbiisiin kun halutaan sitä kuulostavan erilaiselta IMHO.

Laamasen biisin päämelodia muistutti jossain kohdassa sitä I Love You:ta, mutta kelpo biisi. Slusnik Lunan SID oli myös ihan ok, ei ehkä niiden mielenkiintoisimpia biisejä, mutta kuitenkin.

Mutta "Four to the floor"...:eyespop:
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by BetaFactory
N

Laamasen biisin päämelodia muistutti jossain kohdassa sitä I Love You:ta, mutta kelpo biisi.

Heh, montakos Laamasen biisiä olet kuullut joka ei kuulostaisi I Love Youlta? ;)
BetaFactory
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Heh, montakos Laamasen biisiä olet kuullut joka ei kuulostaisi I Love Youlta? ;)


No eiköhän se "Flakes" kuulostaa vähän toisenlaiselta? Kokonaissaundi on tottakai se sama, mutta mielestäni sen melodia ei ole tehty samalla tavoin kuin muissa biiseissä. Vai olenko aivan pihalla nyt, en muista tarkalleen...

EDIT: Toiseen kysymykseen. Mielestäni tuo Flash Brothers - Amen oli liiiian pitkä, päämelodiaa olisi saatu käyttää kerran vähemmän, tai sitten olisi saanut tulla joku uusi elementti mukaan siihen loppupäähän IMHO.
XeQtOr
Toi Avanto - Flute on muuten ihan jees tommonen Dallas Superstars mainen biisi paitsi sit ku se päämelodia tulee kuuluviin nii tekis mieli hirttää ittensä... Kauheeta juustoo...
skip
pojat! tänään on taas SE päivä kuukaudesta! orkidean vuoro! itse ainakin odotan jo innolla mitä orkidealla on tarjota!
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skip
pojat! tänään on taas SE päivä kuukaudesta! orkidean vuoro! itse ainakin odotan jo innolla mitä orkidealla on tarjota!

Pitääpäs olla kuulolla!

GrimReaper
Heh, kylläpäs sitä nyt hehkutetaan Orkideaa... mä ainakin itse nautin myös esim. Leena Lehtisen biisivalinnoista niin Tanssi-illassa kuin Klubissakin. Eikä Miettisen Kallekaan huono ole (yleensä). Klubi toikin mieleen viimekertaisen ohjelman 11.6 (tuli istuttua Lappeenrannassa työreissun aikana juopottelemassa koko pe-la yö parin kaverin luona kun ei jaksanu lähtee mihinkään loputtoman sateen takia :toothless ), jossa Jori Hulkkonen soitteli laatumusaa.. deep housea ja technompaa mäiskettäkin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement