|
tiistain tanssi-ilta (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| Juu, eihän Tapsassa mitään vikaa oo, enhän niin väittänytkään. Päinvastoin. Huippu-DJ, huippubiisivalinnat jne. Ehkä yritin vain saada itselleni egoboostauksen, koska kuuntelen muidenkin nimien tanssi-illan ja vastaavien settejä innolla enkä vain ala hehkuttamaan yhtä nimeä yli kaiken. |
|
|
| skip |
mikäs tää orkidean eka biisi oli? aika maistuvaa oli! en kuullut showta ihan alusta kun nainen päätti ottaa kriisipuhelun just tähän väliin, vaikka tiesi, että mä haluan tän kuunnella!
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| skip |
kiitos ja kumarrus! oli kyllä aika makoisa biisi!:) |
|
|
| GrimReaper |
| Aika sekalainen seurakunta biisejä tällä kertaa kaikenkaikkiaan, oli vähän kaikkea. "Huonoimmat" biisit mielestäni keskittyivät siihen noin puolen välin molemmin puolin. Scissor Scistersin remiksi oli ehkä huonoin biisi, suht tylsä. Muuten ei mitään valittamisen aihetta vaikka se Carl Coxin kummallinen remixi mashupista olikin poikkeus tyylillisesti. A&B remix Silencesta oli muuten ihan ok mutta ei loistava, vokaalit vaan ei aina olleet ihan kohdallaan biisiin itseensä nähden (IMO tietenkin). Vokaalien toteutus ja delay olis voinut olla hieman eri paikka paikoin. Vähemmän vokaalien "autotunetustakin" olisi ollut paikallaan. |
|
|
| MekkaFIN |
| Aika hyvä setti, muutama huono biisi keskivaiheilla. |
|
|
| BetaFactory |
| Nyt olen ehtinyt sulata koko setin, mutta kuitenkin ei sovi yhteen minun tyyliini. Minä en hirveästi tykkää kun on paljon vokaaleja, ainakin ei kun on pitkiä ja vaihtelevia acapella-pätkiä. Jotenkin minulla on vain jonkinlainen fobia, ehkä koska tuo mieleen nuo 90-luvun pop dance-genren biisit. Siksi minun on sanottava, että seting loppupuoli oli paras. Kuten Grim totesi, Above&Beyondin remiksaus Deleriumista ei iskenyt, ei tässäkään talossa. Ehkä oli kaikenkaikkiaan liikaa vokaalihousea IMHO. Roger and out. |
|
|
| GrimReaper |
Voi ?)#(¤%(! Unohdin koko tanssi-illan ja Tapsan setin taas, kuten melkein aina. Kuunteliks kukaan?
Vaikkei mp3-linkkiä vielä itse sivulla olekaan, viime kuun setti löytyy TÄÄLTÄ
Helmi biisivalintoja, kuten aina joten tän illan setin ladattavaa versiota odotellessa tyytykäämme kesäkuun settiin.
Lisää asiasta huomenissa, kun oon virkeempi. Nyt nukkuun. :crazy: |
|
|
| Eis |
Juu, tuli kuunneltua koko TTI. Miettisen setti oli samanlaista tuubaa kun aina, mutta orkidea ei taaskaan pettänyt vahvoilla biisivalinnoillaan ja biisien järjestyksellä :).
Hyviä biisejä oli:
Stage One - Space Manoeuvres (Leama And Moor Remix)
Unknown - alt-f4
Filterheadz - Yimanya (original mix), en oo 100-varma oliko orig. mix :/
Noh tasasen kivaa menoa oli ja taas vierähti kivasti 3 tuntia. :p |
|
|
| breakaholic |
Ei saatana, unohtu multakin. Olikohan toka vai kolmas kerta jo tänä vuonna :whip:
Biisilista näyttää kyllä taas niin hyvältä, että menee imutukseen :) |
|
|
| skip |
jäi multa väliin kun salossa nokian tehtailla kuunellaan joko kissiä, novaa tai radio sataa ja tällä kertaa se oli radio sata!
:whip: :whip: :whip: :whip:
prkl:een keski-ikäiset naiset! |
|
|
| Thunder5 |
| Kah niin tuokin unohtui ihan kokonaan.. prkl..:whip: |
|
|
|
|