|
Förfest Tiesto (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Gött med karta... Men jag kommer garanterat gå vilse ändå! :whip: :mad:
Steve:: Jag ringer dig så får du ge vägbeskrivningar över telefunken! :)
Ska bli kul att träffa alla sweta's som kommer! :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Connector
Ska bli kul att träffa alla sweta's som kommer! :) |
minsann!!
äntligen kan man "snacka trance" utan att behöva tysk ordbok :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
äntligen kan man "snacka trance" utan att behöva tysk ordbok :p |
Undrar dock om det kommer att snackas så mycket om just trance :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Undrar dock om det kommer att snackas så mycket om just trance :p |
Jag håller med - jag tycker vi sätter oss ner allesammans och gör en föranalys av finalen i schlager EM - det om något skulle få oss taggade inför kvällen :) |
|
|
| reveal |
| Hehe :) Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara ;) "Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva." :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
Hehe :) Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara ;) "Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva." :p |
:haha: :haha: :haha: :haha:
men neeeee... tror inte heller det blir så mycket trance prat... vet ifan om jag har pratat nått trance med nån härifrån... hmm.. mjoooo.. jag vizay o mindshooter snackade om lite på tåget påväg till nån fest en gång.. men blir ju inte så mycket direkt...
finns ju annat att prata om liksom.. hehe :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Förstår vad han menar... om, man inte normalt har nån med med gemensam musiksmak så får man aldrig utlopp för sina tankar kring trance vilket är lite annorlunda på riktigt mot att bara skriva om det på ett forum som detta :) |
|
|
| CJ InterCity |
| mja, vad jag menar är att det blir skönt att umgås med "likasinnade" :p vet inte hur det är för er, men inte en enda av mina poalre lyssnar på annat än hiphop & rock. det blir lite trist ibland :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hur blir det med representation av det Kvinnliga könet ?
Har Skaune borna några resurser ??? ;)
Jag kanske fixar 2 tjejer...
Eller blir det gay förfest med oss tranceNördar :toothless |
|
|
| DJ Monzoon |
Hur ser line-upen ut tidsmässigt?
När spelar Tijs och vem spelar innan? |
|
|
| CJ InterCity |
| jag har med en väninna från Danmark, men hon är "tagen" :p |
|
|
| jofawe |
| om det inte skitit sig totalt med min planering som det nu gjorde så hade jag haft med mig 3 chicks.. typ |
|
|
|
|