return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Förfest Tiesto (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by CJ InterCity
ska dra med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) )


Givetjävlavis :D (Säger jag utan att fråga festarrangören - that is Mr Bitch - om lov :p)
staz
quote:
Jag tar med mig ett par tjejer om det passar...


X.X.X.X


:)
keddo
quote:
Originally posted by staz
X.X.X.X


:)


din skojare

Bestämt dig om du ska på tiesto än eller?
sipowitz
quote:
Originally posted by CJ InterCity
räkna med mig :p ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) )

Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor:)


Tjenare!

Nä det är ingen fara, han är så välkommen!

Utrustningsmässigt när det gäller vinyldäck så hänger det lite på om jag kan styra upp elförsörjning.

ps, Jag kan in en bild på mig som avatar nu så alla kan njuta, eller rättare sagt känner igen en på festen. Föreslagsvis gör ni andra det också :-)
sipowitz
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit :)
Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa ;) :p


De som inte kommer kan vänta sig

=)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by sipowitz
De som inte kommer kan vänta sig

=)

:D :D

du behöver kanppast hota mig i af :p

behöver du hjälp med något whatsoever är det bara att hojta till. jag bor nere vid Södervärn;)
Smekbar
hmm ja jag lär ju dyka upp där, även om jag inte ska se tiesto senare på kvällen (ska ju spela i lund...).
Dioxys
quote:
Originally posted by sipowitz
De som inte kommer kan vänta sig

=)


en stor korv med bröd?:rolleyes:
Cube
Räkna med mej! Jag kommer utan tvekan ;)

Ha det allesammans!

edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare. Kommer det att finnas nåt att köpa där kanske? Det vore helt underbart bra ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Cube
edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare.

jag är bara 18:toothless

Cube
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag är bara 18:toothless


Jag vet hu du känner dej :( Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss :D ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Cube
Jag vet hu du känner dej :( Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss :D ;)


Antar att det serveras alkohol inne på slagthuset.
Å innan det kan ni väl dricka folköl :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement