|
Förfest Tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ska dra med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) ) |
Givetjävlavis :D (Säger jag utan att fråga festarrangören - that is Mr Bitch - om lov :p) |
|
|
| staz |
| quote: | | Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... |
X.X.X.X
:) |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by staz
X.X.X.X
:) |
din skojare
Bestämt dig om du ska på tiesto än eller? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
räkna med mig :p ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) )
Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor:) |
Tjenare!
Nä det är ingen fara, han är så välkommen!
Utrustningsmässigt när det gäller vinyldäck så hänger det lite på om jag kan styra upp elförsörjning.
ps, Jag kan in en bild på mig som avatar nu så alla kan njuta, eller rättare sagt känner igen en på festen. Föreslagsvis gör ni andra det också :-) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit :)
Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa ;) :p |
De som inte kommer kan vänta sig
=) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by sipowitz
De som inte kommer kan vänta sig
=) |
:D :D
du behöver kanppast hota mig i af :p
behöver du hjälp med något whatsoever är det bara att hojta till. jag bor nere vid Södervärn;) |
|
|
| Smekbar |
| hmm ja jag lär ju dyka upp där, även om jag inte ska se tiesto senare på kvällen (ska ju spela i lund...). |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by sipowitz
De som inte kommer kan vänta sig
=) |
en stor korv med bröd?:rolleyes: |
|
|
| Cube |
Räkna med mej! Jag kommer utan tvekan ;)
Ha det allesammans!
edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare. Kommer det att finnas nåt att köpa där kanske? Det vore helt underbart bra ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Cube
edit: hmm, jag är ju bara 19 år så systemet uppskattar nog inte mej nå vidare. |
jag är bara 18:toothless |
|
|
| Cube |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag är bara 18:toothless |
Jag vet hu du känner dej :( Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss :D ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Cube
Jag vet hu du känner dej :( Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss :D ;) |
Antar att det serveras alkohol inne på slagthuset.
Å innan det kan ni väl dricka folköl :p |
|
|
|
|