|
Förfest Tiesto (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur...
Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur...
Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare. |
Off-topic
Steve: Ska du till Amnesia kvällen innan? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Off-topic
Steve: Ska du till Amnesia kvällen innan? |
Off-topic
Japp om allt går som det är tänkt... blir nog ett sista dagen dagen beslut... |
|
|
| CJ InterCity |
off-topic
vad händer på amnesia? ålder?:clown:
off-topic 2
steve you got mejl:) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
off-topic
vad händer på amnesia? ålder?:clown:
|
gen.6 spelar. 20år om du inte är student vid LU. |
|
|
| CJ InterCity |
| äsch! alltid ska det vara 20 i det här halvstolliga landet:( |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur...
Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare. |
Jag hade ordnat med vinyldäck och riktiga högtalare iofs...
Men om det blir en officiel förfest så känns det lite dumt att styra upp en för stor grej om det ändå slutar med att folk drar till andra festen.
Kanske bättre att vi istället då tar en "liten bandare" och sätter oss ett par timmar innan den andra förfesten börjar... |
|
|
| CJ InterCity |
| vad ni än gör är jag med på det:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
vad ni än gör är jag med på det:D |
Word! |
|
|
| chjo |
Kunde vara gentilt med lite förfest, tänkte köra ned så fort tjejens lilla bil går, men vet inte när jag kommer ner.. Har det kommet tider på Linan för kvällen/natten än??
Måste ju på nått vis ladda innan om man ska orka iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
SWETA-förfeKKe år stfu  |
|
|
| Funfrock |
| dem öppnar kl22 har jag för mig. så första djna borde väl börja runt där också |
|
|
|
|