return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Förfest Tiesto (pg. 9)
View this Thread in Original format
Funfrock
jag kommer nog.. om jag inte fastnar någon annanstans på vägen.

håll tummarna för bra väder, vill grilla!
Laszlo
Yepp...vädernissarna på SMHI har haft fel innan, vi får hoppas på att de har fel denna gången osså...

Problemet med att grilla är att man kommer att lukta rök hela jävla kvällen efter det

Då är vi alltså:

* Sipo
* Steve
* Reveal
* Smekbar
* CJ InterCity
* Connector
* Chjo
* Cube
* Sztation
* Swe_Trance
* Funfrock
* eXton(?)
* Jofawe + sju/åtta pers(?)
* Jag, så klart, plus fem av mina polare, om det går för sig(?) :)

Fan - detta kan bli riktigt skoj :)
Laszlo
hihi - damp ner ett nyhetsutskick från Ace Event nu...tror de börjar ana oråd med våran fin-fina förfest och att vi kommer sno allt det härliga partyfolket :D

"Det kommer mycket frågor till oss om förfest...yada yada"


(edited) :D
sztation
sådär kan du ju inte skriva laszlo.. :D
gnnnnggghhh..
men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va.. ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by sztation
sådär kan du ju inte skriva laszlo.. :D
gnnnnggghhh..
men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va.. ;)


hoppsan...åtgärdat :D

Klart som fan alla kommer på våran eminenta TA-förfest...annars jävlar :)
sztation
quote:
Originally posted by Laszlo
hoppsan...åtgärdat :D

Klart som fan alla kommer på våran eminenta TA-förfest...annars jävlar :)


haha.. yeah.. våld och censurering är framtiden :)
reveal
TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar :D :p
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar :D :p


Yes box...tycker jag låter som en alldeles förträffligt bra idé....
SteveTranz4ever
Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke.
Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused.
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke.
Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused.


Cool...The more, the merrier :)

Men..."förfekke"??...var i hela fridens namn härstammar det ifrån?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Cool...The more, the merrier :)

Men..."förfekke"??...var i hela fridens namn härstammar det ifrån?
Sthlms slang kanske... int vett ja :)


*sova sig nu*
CJ InterCity
fick precis hem mailet av ace ang officiella förfesten, och fy fan så gott har jag inte flabbat på länge. har aldrig sett ett så väl målat brev förut.

"så kan vi visa malmöborna att trance är det som gäller"

det är uppenbart att en öppen officiell fest på gustav en lördag natt endast drar till sig fel folk. de rätta folket vet ju redan om att Tiesto & company kommer :rolleyes:

(rätta mig om jag seglar offshore här:o )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement