|
Förfest Tiesto (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
jag kommer nog.. om jag inte fastnar någon annanstans på vägen.
håll tummarna för bra väder, vill grilla! |
|
|
| Laszlo |
Yepp...vädernissarna på SMHI har haft fel innan, vi får hoppas på att de har fel denna gången osså...
Problemet med att grilla är att man kommer att lukta rök hela jävla kvällen efter det
Då är vi alltså:
* Sipo
* Steve
* Reveal
* Smekbar
* CJ InterCity
* Connector
* Chjo
* Cube
* Sztation
* Swe_Trance
* Funfrock
* eXton(?)
* Jofawe + sju/åtta pers(?)
* Jag, så klart, plus fem av mina polare, om det går för sig(?) :)
Fan - detta kan bli riktigt skoj :) |
|
|
| Laszlo |
hihi - damp ner ett nyhetsutskick från Ace Event nu...tror de börjar ana oråd med våran fin-fina förfest och att vi kommer sno allt det härliga partyfolket :D
"Det kommer mycket frågor till oss om förfest...yada yada"
(edited) :D |
|
|
| sztation |
sådär kan du ju inte skriva laszlo.. :D
gnnnnggghhh..
men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va.. ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by sztation
sådär kan du ju inte skriva laszlo.. :D
gnnnnggghhh..
men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va.. ;) |
hoppsan...åtgärdat :D
Klart som fan alla kommer på våran eminenta TA-förfest...annars jävlar :) |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hoppsan...åtgärdat :D
Klart som fan alla kommer på våran eminenta TA-förfest...annars jävlar :) |
haha.. yeah.. våld och censurering är framtiden :) |
|
|
| reveal |
| TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar :D :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
TA-förfesten börjar kring 15 va? Så har man tid att titta till den andra vid 21, innan man drar :D :p |
Yes box...tycker jag låter som en alldeles förträffligt bra idé.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke.
Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Steve fixar lite folk från Sthlm som gärna kommer på förfekke.
Kille från jobbet + hans polare... Ev. David från Fokused. |
Cool...The more, the merrier :)
Men..."förfekke"??...var i hela fridens namn härstammar det ifrån? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Cool...The more, the merrier :)
Men..."förfekke"??...var i hela fridens namn härstammar det ifrån? | Sthlms slang kanske... int vett ja :)
*sova sig nu* |
|
|
| CJ InterCity |
fick precis hem mailet av ace ang officiella förfesten, och fy fan så gott har jag inte flabbat på länge. har aldrig sett ett så väl målat brev förut.
"så kan vi visa malmöborna att trance är det som gäller"
det är uppenbart att en öppen officiell fest på gustav en lördag natt endast drar till sig fel folk. de rätta folket vet ju redan om att Tiesto & company kommer :rolleyes:
(rätta mig om jag seglar offshore här:o ) |
|
|
|
|