|
Förfest Tiesto (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
du har min lista, finns där något av intresse tar jag gladeligen med det :) |
hmmm...du har ju en hel del massa najsiga plattor! |
|
|
| Glorie |
| ta många bilder som även måste publiceras! :p |
|
|
| Smekbar |
| jaaaa jag tar me nya kameran imorron så jag kan väl ta en 500 bilder :p hehe fast jag tror nog inte jag orkar det :) men klart man kommer ta en del bilder :) |
|
|
| sipowitz |
Varit många turer kring nycklarna till "den spelande kullen". För ett tag sen kom jag i kontakt med en som hade han om detta, han skulle dock vidarebefodra mitt ärende till en annan som skulle ringa mig. Eftersom han inte hade återkommit så började jag jaga runt igår, till slut fick jag tag på honom men det visade sig att det behövdes polistillstånd + upplåtelsetillstånd av mark från malmö stad även om det bara gäller en picknick... Synd att det inte nämdes innan, men då var det ju iofs inte heller klart om folk skulle dra till officiella förfesten...
för att klargöra:
FESTEN BLIR SJÄLVKLART AV! - SAMMA PLATS(-ER).
Det saken gäller är nyckeln till den integrerade cd/högtalaranlägningen som finns i jordväggarna på stället. För att få de måste man kunna visa tillstånd, så dessa får vi helt enkelt klara oss utan denna gången. På kvällen drar vi oavsett vad in i lägenheten (ett par hundra meter ifrån "spelande kullen" och där finns vinylspelare!
Vid fint väder: kl 15 "spelande kullen (se karta i tidigare poster)
Vid dåligt väder: kl 17 (ett par hundra meter ifrån spelande kullen).
Skillnad på fint och dåligt väder: well... ösregnar det så kan man kalla det dåligt väder :-)
Jag var precis och köpte 40-50korvar, men tyvärr så hade de ingen islamisk vegankorv till dig reveal :-( |
|
|
| CJ InterCity |
| så länge det finns korv & vinylspelare är jag lycklig :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
sztation:
VI får ju helt enkelt leka namnlekar till tonerna av ett dragspel... Mr Bitch är ju en klippa på det och munspel...
| quote: | Originally posted by Smekbar
jaaaa jag tar me nya kameran imorron så jag kan väl ta en 500 bilder :p hehe fast jag tror nog inte jag orkar det :) men klart man kommer ta en del bilder :) |
Liquidsunset.org at your service :D
| quote: | Originally posted by Glorie
ta många bilder som även måste publiceras! :p |
Jag har redan börjat som ni sett i en annan tråd :D
 |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Jag var precis och köpte 40-50korvar, men tyvärr så hade de ingen islamisk vegankorv till dig reveal :-( |
Så.... du bjussar på korv? :) Gött |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Connector
Så.... du bjussar på korv? :) Gött |
Ofcourse, korv med bröd bjudes!
Jag har även införskaffat 6 stycken engångsgrillar... tänkte först man kunde köra med kol och tändvätska i utegrillen, men i och med att Steve kommer ner från Stockholm så tänkte vi kunde ha som tema att använda engångsgrejor...
Alltså,
Det enda som inte kommer vara engångsgrejor på festen blir då:
Steve's skämt - de använder han om och om igen som vi alla vet
Hoho =)=)=)=)=)=)=) |
|
|
| Funfrock |
| min kompis kommer inte med tåget till malmö förrän straxt efter kl16. så jag lär inte dyka upp förrän jag har hämtat upp honom å så. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
min kompis kommer inte med tåget till malmö förrän straxt efter kl16. så jag lär inte dyka upp förrän jag har hämtat upp honom å så. |
samma här, kanske vi ses på Centralen? :p |
|
|
| Funfrock |
| om du ser någon med rött hår, grå jacka, gröna(?) byxor och en påse sprit... så är det jag ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| sådana finns det ju massor av på Centralen :p |
|
|
|
|