|
Förfest Tiesto
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Det börjar röra sig på förfest.barbeque@tiesto den 15'e Maj.
Nu har jag styrt upp två alternativ så att det kan genomföras oavsett
väder! Bra väder så blir det en utescen vid bo01 (karta kommer), om det sen blir dåligt väder så flyttar vi oss till en schysst lägenhet 200 meter därifrån. Även där finns det självklart möjlighet till massiva ljuddecibel. :)
Mer info kommer... |
|
|
| reveal |
| Det mesta lutar åt att jag dyker upp :p |
|
|
| Funfrock |
| låter intressant :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| tufft, risken är stor att man kikar förbi :) |
|
|
| keddo |
| same here :) kikar nog förbi.. |
|
|
| reveal |
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?
Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig... |
|
|
| eXton |
| jag kikar inte, jag kommer! jag lär kunna plocka med mig 6-7 pers oxå! återkommer när det närmar sig |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ÄR där ! Perfekt för TA-meetup... den som kommer till stan ser till att ta sig till stan minst ett par timmar i förväg så man hinner med detta !
Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... även 2 polare från Sthlm.... :) |
|
|
| Connector |
Beställde nyss biljetter över internet... hoppas det inte var för sent! :nervous: :nervous: :nervous:
Tjackade 2 biljetter men jag vette fan om någon här vill hänga med :) Det märker jag... Annars får jag bjuda någon! :)
Vart var det förfest? Mer info nuuu :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?
Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig... |
Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit :)
Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa ;) :p |
|
|
| CJ InterCity |
räkna med mig :p ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) )
Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor:) |
|
|
|
|