return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Förfest Tiesto
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Det börjar röra sig på förfest.barbeque@tiesto den 15'e Maj.

Nu har jag styrt upp två alternativ så att det kan genomföras oavsett
väder! Bra väder så blir det en utescen vid bo01 (karta kommer), om det sen blir dåligt väder så flyttar vi oss till en schysst lägenhet 200 meter därifrån. Även där finns det självklart möjlighet till massiva ljuddecibel. :)

Mer info kommer...
reveal
Det mesta lutar åt att jag dyker upp :p
Funfrock
låter intressant :)
jofawe
låter najs...
SWE_TRANCE
tufft, risken är stor att man kikar förbi :)
keddo
same here :) kikar nog förbi..
reveal
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?

Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig...
eXton
jag kikar inte, jag kommer! jag lär kunna plocka med mig 6-7 pers oxå! återkommer när det närmar sig
SteveTranz4ever
Jag ÄR där ! Perfekt för TA-meetup... den som kommer till stan ser till att ta sig till stan minst ett par timmar i förväg så man hinner med detta !

Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... även 2 polare från Sthlm.... :)
Connector
Beställde nyss biljetter över internet... hoppas det inte var för sent! :nervous: :nervous: :nervous:

Tjackade 2 biljetter men jag vette fan om någon här vill hänga med :) Det märker jag... Annars får jag bjuda någon! :)

Vart var det förfest? Mer info nuuu :)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?

Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig...

Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit :)
Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa ;) :p
CJ InterCity
räkna med mig :p ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med?:) )

Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement