|
Förfest Tiesto (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
ta o skaffa glasögon laszlo ;)
hehe |
|
|
| CJ InterCity |
hmm får man vara med och spela?:o
finns här någon mer som kör progressivt/trance eller är det bara techno som gäller? :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är det bara techno som gäller? :rolleyes: |
Det varken tror eller hoppas jag :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ta med era egna vax vetja å lira dom själv inför dom andra....
Jag tar med mina uuuunderbara men få vinyler :) |
|
|
| CJ InterCity |
| har redan packat väskan med utvalda vinyler. sedan får vi se om jag vågar spela dem:D |
|
|
| jofawe |
så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu :)
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu :)
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller. |
Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit :D (iaf jag, smekbar, exton) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit :D (iaf jag, smekbar, exton) |
Japp, fast jag vet inte, men förmodligen har vi förfest på Majestratsvägen 51 eller vad det är.
Ska kolla upp under veckan =)
Men vi tänkte dra in till Malmö så tidigt som möjligt för att möta upp vårt övriga gäng... |
|
|
| Smekbar |
aha alltså typ 50-100m från min lägenhet :p
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
aha alltså typ 50-100m från min lägenhet :p
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..? |
Ja - absolut. Jag åker med polarna från Ryet på tidig förmiddag. Ju tidigare vi kan börja pre-parta desto bättre. Ingen ide att sätta igång klockan åtta :| |
|
|
| reveal |
| Klockan 3 senast! :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Smekbar
aha alltså typ 50-100m från min lägenhet :p
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..? |
jo, det är sant ..
men vi är ju 8 st som ska in till malmö (eller iofs bara 6, men det räcker ju :))..
Men som sagt, vi är ju i lund först, bara att dra upp något =) |
|
|
|
|