return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Förfest Tiesto (pg. 5)
View this Thread in Original format
jofawe
vi är 8st som KANSKE dyker upp =)
Kan vara så att mina okunniga vänner hellre stannar och super i lägenheten i lund än åker på förfest... men jag donar det :)
Smekbar
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag hade ordnat med vinyldäck och riktiga högtalare iofs...

Men om det blir en officiel förfest så känns det lite dumt att styra upp en för stor grej om det ändå slutar med att folk drar till andra festen.

Kanske bättre att vi istället då tar en "liten bandare" och sätter oss ett par timmar innan den andra förfesten börjar...

nej för fan.. kör på en SWETA förfest med TT's.. tror det e roligare... blir liksom mer "förfest" då tror jag... samt att jag gärna tar en runda på vinyldeckzen :tongue3
Laszlo
quote:
Originally posted by Smekbar
nej för fan.. kör på en SWETA förfest med TT's.. tror det e roligare... blir liksom mer "förfest" då tror jag... samt att jag gärna tar en runda på vinyldeckzen :tongue3


Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du? ;)
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto ;)


hihi ;) morsan har en gammal rostig LP-skiva med ungersk klassisk opera jag kan smyga in någonstans för att få lite balans på det hela :toothless
Smekbar
quote:
Originally posted by Laszlo
Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du? ;)

det låter som ett ypperligt förslag :)
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Smekbar
det låter som ett ypperligt förslag :)
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar :)
Så du menar eftersom jag vill ha matchande musik till Tiesto så tror du jag vill höra opera... Har Tiesto bytt bana å jockar opera ??? :toothless :toothless :toothless
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så du menar eftersom jag vill ha matchande musik till Tiesto så tror du jag vill höra opera... Har Tiesto bytt bana å jockar opera ??? :toothless :toothless :toothless


Inte bara jockar - han sjunger dessutom :D Du vet, det är just tack vare att han vågar ge sig in på de nya territorierna som gör att han återigen blev framförsta som #1 ;)
SWE_TRANCE
Bah, sluta tramsa sönder tråden *leker mod*:tongue2
Vore schysst med TT's så ni som lirar kan visa lite skillz :)
Hur blir det nu egentligen?
Laszlo
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Bah, sluta tramsa sönder tråden *leker mod*:tongue2
Vore schysst med TT's så ni som lirar kan visa lite skillz :)
Hur blir det nu egentligen?


Solly... :) Men ja, vem är schysst nog att släpa med sig två skivspelare för det första?

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag hade ordnat med vinyldäck och riktiga högtalare iofs...

Men om det blir en officiel förfest så känns det lite dumt att styra upp en för stor grej om det ändå slutar med att folk drar till andra festen.

Kanske bättre att vi istället då tar en "liten bandare" och sätter oss ett par timmar innan den andra förfesten börjar...
Laszlo
DOH! :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement