return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Förfest Tiesto (pg. 7)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Mr Bitch.... hur går det med förfest planerna ? Har du adress (markerad karta från gula sidorna funkar braa)
Blir de TT's detaljer detaljer vill jag ha... det närmar sig... få dagar kvar :D
sipowitz
Tjo!

Jag har försökt invänta mer info angående den där officella förfesten och avvaktat att boka festplatsen, men eftersom det verkar vara sånt tryck här på tafolket att jag håller festen ändå så får det la bli så :-)

Vad jag dock inte har fått klart för mig är hur många som har hoppat över till den officiella festen?

Återkommer imorgon med karta och dylikt.

Föreslagsvis drar festen igång vid 15-16. Nice med en förmiddagsfest ju... bra tid att grunda rejält..

Vid riktigt uruselt väder så kör vi feststart med början vid 20 ( det kan bli lite trångt på inomhusstället..)
sztation
kl15-16 på förmiddagen alltså.. :)
jag tar med frisbee, boll och bajamaja..
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by sztation
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.

det har jag alltid tyckt:toothless
SteveTranz4ever
Sipo... jag tycker ju som så iaf att vi ska köra på det här för nån mer info om en officiell förfest har jag inte sett... eller har jag missat nåt + att det känns roligare och mer personligt om det är en SWETA förfest + vänner :)
Connector
Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? :) spank yoo
Laszlo
Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? :) spank yoo

Har PMat dig :)

Laszlo... kanske nån tar med sig bilen annars som man kan lägga skivorna i som man hämtar efteråt sen :)
jeremy1984
Undrar oxå var det ligger om man nu lyckas komma ner på lördag!..
:nervous:
sipowitz
quote:
Originally posted by Laszlo
Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen

Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Dock lägger jag in lite reservation angående vinylspelaren än så länge. Inomhusstället har vinylspelare fixat, men utomhusstället ska jag kolla upp angående det imorgon..

SteveTranz4ever
Hmmm... trodde det var 5 minuters gång från slakthuset :)

The good news är att det är billigt att åka bulle i Malmö... ja fan om man jämför med Sthlm iaf :)
Laszlo
quote:
Originally posted by sipowitz
Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Okej - schyrra byrra... :) Uppenbarligen finns det två hotel bara 100 och 200 meter från slagthuset - ska ringa in dit i morgon och kolla priser och boka rum.

litar på att du fixar vinyllirare till utomhusfesten osså (om nu vädret tillåter oss vara där) ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement