|
Förfest Tiesto (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
^^^^ dubbelpost ;)
Men jag vill med ha lite info om vi ska kunna komma.
8 pers... got-tham-it ;) |
|
|
| chjo |
| Jag kommer köra ner och köra hem.. alltså heltnyktert, så kan ju aggera taxi från förfesten. Men vet heller inte vart den är och om det är ok att bara dyka upp.. ? |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by chjo
Jag kommer köra ner och köra hem.. alltså heltnyktert, så kan ju aggera taxi från förfesten. Men vet heller inte vart den är och om det är ok att bara dyka upp.. ? |
Bo01, västra hamnen typ. femti spänn på att sipo lägger upp en fin karta han gjort i paint sen.. :)
§40, kapitel 5: Att "agera taxi". Se även kapitel 7: Exempel på automatiska inbjudelser ;) |
|
|
| Dj_Irish |
Ok, den officiella förfesten blir av. Börjar kl. 18:00 och håller på tills 22:00.
Mer info kommer senare ikväll. Ville bara förvana för er som är intresserade att dyka upp. Kanske kunde ni som ska till TA-mötet titta förbi lite senare? |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Ok, den officiella förfesten blir av. Börjar kl. 18:00 och håller på tills 22:00.
Mer info kommer senare ikväll. Ville bara förvana för er som är intresserade att dyka upp. Kanske kunde ni som ska till TA-mötet titta förbi lite senare? |
så kan man göra.. osso får TA-mötet starta tidigare :)
ps. Jag tror Tiesto på slagt bara är en täckmantel för att få kunna hosta den officiella förfesten.. |
|
|
| CJ InterCity |
| var äger TA-mötet hus då? skulle gärna titta förbi där osså :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men jag orkar inte stressa runt från den ena förfesten till den andra... Jag håller mig till en... jag chillar hellre med nära och bekanta från TA än en bunt man inte vet vilka det är som är från massa andra comunitys...
Sorry folks |
|
|
| reveal |
| Bitchens fest i första hand för min del iaf :) |
|
|
| sztation |
Absolut.. o blir det inte bra väder så får vi fixa det..
fast det finns inget dåligt väder.. bara dåliga läderkläder.. |
|
|
| Laszlo |
Japp - samma här. TA-fest är det som gäller - sen om det blir mulet eller vi tröttnar på varandra kan vi dra vidare till den officiella förfesten.
Så - vilka är vi som ska till TA-festen??
* Sipo
* Steve
* Reveal
* Smekbar
* CJ InterCity
* Connector
* Chjo
* Cube
* Sztation
* Swe_Trance
* eXton(?)
* Jofawe + sju/åtta pers(?)
* Jag, så klart, plus fem av mina polare, om det går för sig(?) :)
vilka mer....?
Finns där möjligheter till grillning och sånt, eller ska man släpa med sig en stor fet kebabbpizza till alk.....jag menar hallonsaften...(förutsatt att vi kan vara ute över huvudtaget - annars sätter vi oss i en busskur och tröstsuper som aldrig förr:toothless) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Finns där möjligheter till grillning och sånt, eller ska man släpa med sig en stor fet kebabbpizza till alk.....jag menar hallonsaften...(förutsatt att vi kan vara ute över huvudtaget - annars sätter vi oss i en busskur och tröstsuper som aldrig förr:toothless) |
som det såg ut på prognåsen så var det regn, regn och regn att vänta.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
som det såg ut på prognåsen så var det regn, regn och regn att vänta.. |
kuksås :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|