|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
I'll be there! :)
Sasha komt zijn nieuwe cd 'involver' hier in ons Belgenlandje promoten
feesjeuh bouwen wordt dat |
|
|
| Pumaz |
| Als ik kan zal ik er ook zijn, maar het is nog ver en wie weet wat tegen dan gebeurt.. |
|
|
| Jasperovitsj |
Als het doorgaat (ik had ergens gehoord dat het nog niet zeker is) ben ik daar gegarandeerd!! :crazy:
En ik ben ook ongemeend benieuwd naar Involver, de tracklist ziet er al enorm veelbelovend uit! :eek: |
|
|
| lievez |
waaaaaaaa maft :)
daarvoor willek zeker en vest nog is afzakke na C'DA :)
is zoweizo al kewl discotheek :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Als ik kan zal ik er ook zijn, maar het is nog ver en wie weet wat tegen dan gebeurt.. |
tzal hier ongeveer tzelfde zijn denk ik, maar intresse heb ik zeker. |
|
|
| pooley |
| Ziet er goed uit he !!! |
|
|
| lemon squash |
| ben pas 19 juli terug van lloret en t geld zal dan ver op zijn vrees k... damn :whip: |
|
|
| TOR |
| ben hier ook wel voor te vinden.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lemon squash
ben pas 19 juli terug van lloret |
Lol, same here, maar financieel zal het wel te doen zijn bij mij :D |
|
|
| TranceSeeker |
Wil even laten weten dat de locatie cafe d'anvers nog niet vast ligt,
sprake was dat ze het in de versuz in hasselt willen houden, ik hoop van niet, daar hangt geen progressive sfeer, ik blijf hopen op d'anvers |
|
|
| Joker666 |
Het moet weer lukken. Sasha in CDA, ikke werken met de nachtshift! Toch zeker proberen wat vandaag niet lukte (Ferry), VERLOF nemen.
Wat weeral niet gemakkelijk zal zijn in de verlofperiode...
zou de eerste keer zijn dat ik Sasha eens aant werk zie... |
|
|
|
|