|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als iemand van u mij dat uit zou kunnen leggen waar het beste, zou ik heel dankbaar zijn!
Oh, ik maak dinsdag overigens foto's voor www.partyscene.nl, dus neem een smile mee oke? :) |
wete wa ge kunt doen mij oppikken op weg naar anvers, kwoon toch op de weg. (hehe didn't mean to be rude)
en dan zien we wel. gewoon impulsief zen dude, niet te veel plannen das nie zo fijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, ik ben het met mijn bijna-zatte botten dus vergeten te vragen aan mijn neef :o
Maar ik heb het net op mijn hand geschreven, dus als ik morgen opsta weet ik meteen dat ik het hem nog is moet vragen! :toothless
En Dries: vergeet niet dat er gewerkt wordt aan de Ring en de Leien, impulsief zijn kan dan wel al is minder goed uitdraaien dan verwacht... |
|
|
| Kaidreas |
| ^joa ma da valt best wel mee ze. zeker in het verlof. btw das 's avonds e, normaliter alleen terug gaand verkeer, en anders kunt ge beter langs wijnegem rijden. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven! :) |
Je bent geweldig!
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete wa ge kunt doen mij oppikken op weg naar anvers, kwoon toch op de weg. (hehe didn't mean to be rude)
en dan zien we wel. gewoon impulsief zen dude, niet te veel plannen das nie zo fijn :D |
Als je ergens langs de snelweg staat dan kan dat wel ja ;) :p
Plannen vind ik wel makkelijk, wil er niet onnodig veel tijd aan verdoen en benzine verknallen. Plus ik wil ook mijn auto heelhouden!
Oh en Zehra, ik zal je wel even op de foto zetten samen met een niet nader te noemen persoon :p :cool: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh en Zehra, ik zal je wel even op de foto zetten samen met een niet nader te noemen persoon :p :cool: |
:toothless thanks!  |
|
|
| SilentEagle |
Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen? :)
Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen? :)
|
Dat kan ik zeker! Vanaf de parking op de kaaien aan het Steen is het hoogstens 10 minuutjes wandelen tot aan Café! Das wel een betalende parking dacht ik... |
|
|
| SilentEagle |
| Die aant Steen wel, ma die iets noordelijker toch ni? Zo vanaf Hangar 41 en verder... :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Snuggle, wat parkeren betreft hoef je niet belachelijk veel problemen te verwachten. Kijk even op www.cafe-d-anvers.com bij "Contact Us" naar het middelste plannetje. Aan de Schelde zijn normaal wel parkeerplaatsen te vinden, ik geloof zelfs gratis. En das ni te ver wandelen van Cafe d'Anvers. Jasper, kunt gij dat bevestigen? :)
Als ge me kunt vertellen welke snelweg ge neemt, kan ik wel eventjes uitzoeken welke afrit ge best neemt en hoe ge van daaruit verder moet. |
Dank u, zal even kijken. Kom vanaf Holland, vanaf het Noorden dus :D THuis even checken wat/hoe enzo. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? :D |
ik:D |
|
|
|
|