|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Hangt wat af van mn werk - Maar als ik vrij ben, natuurlijk! :D |
|
|
| Joker666 |
Spijtig genoeg geen Sasha voor mij! Maandag en dinsdag nog werken met de nachtshift en geen extra verlof mogelijk!
Spijtig, want ik vond Café d'Anvers wel een prachtlokatie om Sasha eens bezig te zien/horen. :( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er trouwens iemand te vinden voor een pre-Sasha pita ofzo? :D |
pita?! :eek:
count me in baby! :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
pita?! :eek:
count me in baby! :D |
ik zal ook wel meegaan ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
ik zal ook wel meegaan ;) |
en monika :toothless |
|
|
| djcresto |
en brenda,
ze moet ;) |
|
|
| SnuggLe |
Zo, krijg er steeds meer zin in :)
Eerst nog even Extrema Outdoor overleven (met Roger Sanchez, Nick Warren, Danny Howells, James Holden, Petter en Sander Kleinenberg !! :D :D :D :D) |
|
|
| djcresto |
met hoeveel zijn we nu ongeveer?
en hoeveel nlta's komen er? klas daar op hun forum dat er nogal veel intresse hadden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
met hoeveel zijn we nu ongeveer?
|
Pita-meeting :D:
Tor
Cresto + Brenda
Kaidreas
Jasper
Zehra
Nyah + Monika
En ik neem aan de Jack ook wel meegaat...
Sasha zelf:
dezelfde namen
+ Silenteagle
Emma
Snuggle
....? |
|
|
| SnuggLe |
Wie er komen uit NL:
-TotalWoot
-SnuggLe
-BoumaBros
-Partyhardy
-Tijs08
-Three O Three
-DJLex
-Phortje
-Matthijs
Plus nog wat mensen van wat andere NL fora (groovecollection, clubcharts). Oftewel: Veel Hollanders!
Maareh..klopt het dat het tot 7:30 doorgaat? Hoop toch dat Sasha vanaf een uur of 1 draait en niet pas om 3 uur ofzo :( |
|
|
| SilentEagle |
| Lopeeee... NL invasie!! :nervous: |
|
|
|
|