return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 13)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot ing half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot half 8.

Hij draait zeker niet tot het einde, want ik zag toch op de agenda van Café dat PoleFolder (of CP, kweet nu niet goed dewelke komt) de warming up doet, en na Sasha komt Peter Novak nog. Dus ik gok dat hij draait van 1 tot 5 ofzo, of van 2 tot 6...
Kaidreas
iemand de commercial al gezien op tmf?
ziet er ferm uit
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Pita-meeting :D:

Tor
Cresto + Brenda
Kaidreas
Jasper
Zehra
Nyah + Monika

En ik neem aan de Jack ook wel meegaat...

Alsof er twijfel was ;)
Zehra
quote:
Originally posted by Pumaz
Alsof er twijfel was ;)


hij MOET van iemand! :toothless ;)
Pumaz
True, maar kan je je echt inbeelden dat ik niet zou gaan?
Waar spreken we af?
Zehra
quote:
Originally posted by Pumaz
True, maar kan je je echt inbeelden dat ik niet zou gaan?
Waar spreken we af?


antwerpen centraal station, I guess ;) ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken! we (anja, monika en ik) komen aan om 19u26 ongeveer :) dus liefst daar :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
antwerpen centraal station, I guess ;) ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken!

Tourguide J to the rescue! :cool:
Partyhardy!
Zin!Zin!Zin! Woeiii! :tongue3
Tof om weer wat ta's uit België te ontmoeten! :) altijd gezellig! :cool:

Kan echt niet meer wachten op mijn favoriete dj! :crazy: Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic :eyes: zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan! :eyespop: ;)

nog 2 nachtjes slapen! Woeiiiii! :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic :eyes: zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan! :eyespop: ;)

Doe daar nog Spooky - Belong (Sasha remix) en WOW - Killa bij, en dan is het feestje helemaal compleet! :eyes: :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Doe daar nog Spooky - Belong (Sasha remix) en WOW - Killa bij, en dan is het feestje helemaal compleet! :eyes: :D


Inderdaad! :cool:

Zehra
jongens... don't forget 'smile' :eek: :toothless
djcresto
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Zin!Zin!Zin! Woeiii! :tongue3
Tof om weer wat ta's uit België te ontmoeten! :) altijd gezellig! :cool:

Kan echt niet meer wachten op mijn favoriete dj! :crazy: Hopen dat hij zeker LoStep - Burma (Sasha Edit), Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) & Quivver & Rowan Blades - Hydrosonic :eyes: zal gaan draaien! het dak zal er zeker af gaan! :eyespop: ;)

nog 2 nachtjes slapen! Woeiiiii! :)


super dat je er bij bent, u zien party'en geeft iedereen direct een goed gevoel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement