return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 15)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by TOR
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.


trendy! gij zult zeker opvallen! :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.

Impressive! ;)
Maar euhm, alle aandacht zal toch naar mij gaan hoor...Toen ik zei dat ik een blauw hemd ga aandoen bedoelde ik daarmee dus ook ALLEEN een blauw hemd! ;) :p
TOR
whatever.. ik heb een bolhoed zonder bol! daar kan niemand aan tippen
:whip:

oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt :nervous: :nervous: :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR


oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt :nervous: :nervous: :p

Het is een Small, en naar het schijnt gaat het morgen nogal hard waaien :p
djcresto
nu ge toch over kledij bezig zijt, is er eigenlijk een dresscode in cafe d'anvers?
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is een Small, en naar het schijnt gaat het morgen nogal hard waaien :p


ok, dan moet ik mijn lijstje voor vanavond aanvullen..

- geld om georganiseerd verzet van de bouw olv Dries te vermijden. check
- harnas om mij te beschermen tegen Z. check
- lans om ogen uit te steken als J in het gezichtsveld komt. check


on a more serious note.. kom je ook eerst naar het Centraal Station, J?
Freezel
Peeps, have fun tonight! :) Ik ga vanavond lekker doorwerken met marketingplan voor werk :p
Zehra
quote:
Originally posted by TOR
- harnas om mij te beschermen tegen Z. check


:stongue: I scared ya, didn't I?

Thanks freez. Veel succes! :)
TOR
forum een hele tijd down geweest blijkbaar :conf:

anyway, ff gisteravond samenvatten (voor mij iets minder meegevallen dan voor de rest waarschijnlijk)


hemelse set van DJ CP. die wil ik wel meer aan het werk zien...

toen Sasha begon viel ik bijna flauw vanwege de grote warmte, de te grote massa en het zuurstoftekort dat daar een gevolg van was (slechte staanplaats uitgekozen, denk ik). kon nog net op tijd een plaatsje vinden om wat af te koelen en te bekomen... man, wat voelde ik me beroerd. heb me dan een uur of twee wat afzijdig moeten houden, dus ik heb geen idee hoe Sasha de eerste helft van zijn set gedraaid heeft...
rond half vijf was ik weer in staat de dansvloer op te zoeken. wat Sasha toen draaide was ok, maar niet zo spectaculair als het publiek liet uitschijnen IMO. die schreeuwden zich de longen uit het lijf telkens er nieuwe elementen in een nummer bijkwamen, lol. om het wat cru te stellen, met de bewoordingen van Judge Jules: "my idea of a musical moment is not the introduction of a hi-hat." nu ja, vele mensen waren onder invloed, dat zal er ook wel iets mee te maken gehad hebben... heb daar echt wel rare dingen gezien.
de platenkeuze was doorgaans iets te housey naar mijn smaak, af en toe ook wat te minimalistisch. heb daar dingen gehoord die tien minuten lang niet leken te variëren, lol... kan ook liggen aan het geluidssysteem van Café d’Anvers, want boven de bass kon je niet zoveel horen.
rond een uur of zes dan maar met Gert & Brenda vertrokken richting station...

al bij al een relatief geslaagde avond, dankzij CP.
SnuggLe

Jasperovitsj
The day after, weinig geslapen en mijn knie nu helemaal om zeep, maar toch tijd voor een verslagje van de avond!

Tegen 19u30 begonnen de eerste Beta's aan te komen in het Centraal Station, waar ik hen stond op te wachten. Om Tor te sparen had ik besloten om toch maar een broek aan te doen, maar later in Café aka Broeikast wou ik dat ik dat niet gedaan had! :p
Anyway, we hebben eerst een gezellig tochtje gemaakt door Antwerpen, pita gegeten, plaatjes geshopt en cocktails gaan drinken. Dan tegen middernacht vertrokken we richting Café D'Anvers. Daar aangekomen bleek er al heel wat volk te zijn op dit relatief vroege uur, een voorbode van wat nog zou komen...
Dj CP van het overbekende duo PoleFolder & CP was bezig met de warming up voor Sasha, en hij deed dat goed verdorie! Een mix van prog, house, breaks en flarden trance, en alles proper aan elkaar gemixt, petje af! Tegen 2 uur zou Sasha draaien, en dat was ook te merken aan de volkstoeloop op de dansvloer. Het werd op den duur bijna onmogelijk om nog te bewegen, en dat gecombineerd met de hitte zorgde niet echt voor een aangenaam klimaat.
Sasha zelf begon heel degelijk met goeie prog, en zijn mixen was ook geweldig! Het eerste uur was ook redelijk tranzy getint, met platen zoals Erotic Sumo, een remix van Magnetic North en de G-Pal remix van Dilation. Dan schakelde hij over naar wat hardere prog, dus tijd vor mij om mijn kapotte knie wat rust te gunnen. De rest van Sasha's set was - zoals Tor al zei - redelijk hard, maar soms echt onweerstaanbaar funky! Spijtig genoeg as het echter nog altijd té druk en té warm, waardoor ik telkens maar in periodes van een half uur naar de dansvloer kon. Tegen 6u begon Sasha dan aan zijn laatste plaatjes, en die waren echt wel super! Eerst Spooky - Belong (Sasha remix), gevolgd door de Sasha remix van In A State! En alsof het niet beter kon speelde hij daarna JFOS - Do what you want (Infusion remix). Even met Dries staan meezingen uit volle borst, maar dan moesten we snel door omdat de Limburgse dames hun trein moesten halen en de weg niet kenden...

In ieder geval was het best een leuke avond. Spijtig van de drukte, de warmte en mijn knie, maar al bij al heb ik er toch van genoten! CP was een héél aangename verrassing, en Sasha is en blijft een ongeloofelijke DJ! Ik kan niet wachten tot Dance Valley om hem opnieuw aan het werk te zien!
Ook leuk om enkele "celebrities" tegen te komen, zoals Dj Marko van La Rocca die zat op het podium stond te dansen, Franky Jones die echt wel marginaal dik is en één van de Filterheadz broertjes, fijne kerel trouwens! :)

Pics zet ik straks of morgen online, maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Zehra! ;) :D
SnuggLe
Als iemand nog wat foto's over heeft en ze wil doneren voor een goed doel (lees: set voor op partyscene.nl ;)) dan hou ik me aanbevolen, stuur dan even een berichtje :)
Heb er zelf 90 die goed genoeg zijn bevonden :D

Oh en Nyah je bent :cool: maar :gsmile: eens wat meer! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement