|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
ik neem doorgaans nooit dingen mee, anders sta je daar toch maar mee te sukkelen op de dansvloer. maar mss maak ik een uitzondering de 20ste. een cd hoesje past wel in mijn achterzak denk ik...
hoewel.. wat is het nut eigenlijk om een handtekening te hebben? wordt je piemel er langer van? |
ja nu ge het zegt ik heb toch wel enige handtekeningen :D |
|
|
| Zehra |
| ticket vandaag gekocht :toothless |
|
|
| SnuggLe |
LOL! Ik zie dat mijn quote van een stuk terug echt HEEL iets anders is dan het persbericht :D Zie ik nu pas, excuses.
Maar ik heb nog wat kleine vraagjes:
- Waar kan ik het beste parkeren in de buurt van Cafe D’Anvers als ik vanuit de richting NL kom?
- Is het makkelijk met de auto te doen/te vinden?
- Is er een tent die koffie verkoopt in de buurt, zodat ik wat helderder terug kan rijden na 05:00 uur?
That’s all for now, heb er zin in! Komen veel Nederlanders naar dit feestje toe! |
|
|
| Kaidreas |
wete er zullen wel wat beta's in antwerpen zijn, ik ben er zelf ook al vroeger, anders kan je met de beta's meeten, en dan brengen we u. alle ik denk toch dat zoiets zal gebeuren, ik weet enkel dat cafe anvers in de buurt van de hoeren is :D
anyways, den elmer is normaal gezien toch vreeed lang open. |
|
|
| djcresto |
| ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik kom normaal ook met het openbaar vervoer, is da goe te doen eigenlijk? |
ja goei vraag cresto, want ik kom ook met openbaar vervoer |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen probleem, zeg gewoon wanneer jullie arriveren in het station en dan kom ik jullie wel even opwachten. Het is wel een eindje wandelen van het station naar Café D'Anvers - en de exacte weg weet ik ook niet meer perfect, nog is informeren dus :o - maar best te doen, zeker als het mooi weer is! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
maar best te doen, zeker als het mooi weer is! :) |
en als t slecht weer is? :p zal maar zeker een paraplu meenemen :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete er zullen wel wat beta's in antwerpen zijn, ik ben er zelf ook al vroeger, anders kan je met de beta's meeten, en dan brengen we u. alle ik denk toch dat zoiets zal gebeuren, ik weet enkel dat cafe anvers in de buurt van de hoeren is :D
anyways, den elmer is normaal gezien toch vreeed lang open. |
Ah oke, maar kom dus met de auto, dus wil niet heel Antwerpen door moeten crossen :D
Zoek dus een parkeerplaats vlakbij de hoeren..eh..Cafe D'anvers ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Dat is nu wel niet echt de meest veilige buurt, kweet niet of je je auto zomaar overal wilt parkeren. Maar je kan de auto normaal wel binnen wandelafstand veilig parkeren! :) |
Als iemand van u mij dat uit zou kunnen leggen waar het beste, zou ik heel dankbaar zijn!
Oh, ik maak dinsdag overigens foto's voor www.partyscene.nl, dus neem een smile mee oke? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tja, probleem is dat ik nog niet met de auto rijd, dus ik let niet echt op dingen zoals bereikbaarheid en parkeerplaats...Maar ik zal vanavond is bij mijn neef horen, die woont in Antwerpen dus die zal me wel wat tips kunnen geven! :) |
|
|
|
|