|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nyah
wie van de nlta's komt eigenlijk naar de beta party? dr oetker, ei en freezel? |
Voor zover ik weet komen wij 3-en + chauffeuse zeker :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Nyah
de nlta’s; lijken me wel toffe partygangers, wel ni echt veel mee gesproken, fkes met snuggle en partyhardy d8 ik.
|
Lijken? Zijn! :p Tenminste, als je de meeste kent.
En praten moet je niet teveel doen tijdens een feest, daar kom je om te feesten ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
nogmaals sorry dat ik op je voet was gaan staan :nervous:
heb ni echt een excuus aangezien t daar boven helemaal ni druk was
|
hehe, je was niet de eerste die avond, dus ik was het al gewoon.. :p no harm done ;) |
|
|
| SilentEagle |
Beetje traag van antwoord, sorry - nogal druk voorlopig. :)
'k Was een beetje moe, maar toch blij dat ik de moed bijeen geraapt heb om te komen en een tijdje te blijven. :D Goed gelachen met de drugheads samen met Jasper - Ze waren mss niet met zoveel, maar degene die weg waren, waren echt mijlenver wég. :)
Heerlijke muziek gehoord, zoals altijd veel te weinig kunnen ID'en, maar toch leuk wat les gehad van en geconverseerd met Emre en wat anderen. O ja, stop Partyhardy ooit met grijnzen of zit zn gezicht vastgegroeid zo? :p
Weer een héél leuke avond, aangenaam verrast door de talrijke toffe nlta's die blijkbaar even gek zijn als wij Belgen en een paar uurtjes rijden niet erg vinden om een goeie dj aan het werk te zien. :p :eyespop: |
|
|
| Zehra |
my pix staan online HERE!
:) |
|
|
| emma |
leuke pix skatje !
zaterdag weer ;) |
|
|
| Kaidreas |
Damn eindelijk terug van antwerpen.
het was een super leuk feesje, alleen heb ik me wat ge forceerd. ik heb nog altijd een stijf been.
ik vond de sfeer ook best wel leuk. geen ambetante mensen (of toch weinig)
Btw: die vieze bruine vlek op men rug? liep ik daar al heel de avond mee rond??? :D gast en niemand die me iets zegt :D
er was ook een oudere kerel met een paardestaart. en die zei iets van een M I R (mir, russisch station?) track. in iedere geval. dat was echt een vette plaat. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
er was ook een oudere kerel met een paardestaart. |
Die kerel heb ik ook gezien, kvond hem toch maareen beeje vreemd eruit zien...
En over vette nummers gesproken, Zehra heeft één van de beste plaatjes van de avond kunnen ID'en! Viton & Stel - Wooden swordz (Kosmas Epsilon remix), check it out!! :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Btw: die vieze bruine vlek op men rug? liep ik daar al heel de avond mee rond??? :D gast en niemand die me iets zegt :D |
Ik had die pas 's morgens vroeg gezien, toen we n/d trein liepen...
ma, ik vond dat t toen ook ni veel zin meer had om iets te zeggen :p |
|
|
| lievez |
zagger allemaal alleis uit :p
ma wel bekke veel volk ask zo zie :s |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die kerel heb ik ook gezien, kvond hem toch maareen beeje vreemd eruit zien...
|
neen, dat nie echt, kvond em er anders wel kewl uitzien. ik had ineens goesting om men haar terug te laten groeien.
btw waarom doen die fransjes sandalen aan als ze een club ingaan??? :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
neen, dat nie echt, kvond em er anders wel kewl uitzien. ik had ineens goesting om men haar terug te laten groeien.
|
Terug? :eyes:
Dries goes mullet? :p |
|
|
|
|