|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
antwerpen centraal station, I guess ;) ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken! we (anja, monika en ik) komen aan om 19u26 ongeveer :) dus liefst daar :p |
wow, dat is vroeg.. hoeveel pita's wil je wel eten? :p |
|
|
| djcresto |
| ik zal er zijn om 19u54 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
wow, dat is vroeg.. hoeveel pita's wil je wel eten? :p |
Alle gekheid op een stokje...:p
Wanneer komt iedereen zo ongeveer aan in Antwerpen? Als iedereen zijn uur van aankomst hier zet, kunnen we een beetje zien of we op iedereen ineens blijven wachten of mensen nog op een later uur moeten komen ophalen aan het station...
Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto/Brenda: 19u54
Tor: +/- 19u30 |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by djcresto
super dat je er bij bent, u zien party'en geeft iedereen direct een goed gevoel :D |
haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Alle gekheid op een stokje...:p
Wanneer komt iedereen zo ongeveer aan in Antwerpen? Als iedereen zijn uur van aankomst hier zet, kunnen we een beetje zien of we op iedereen ineens blijven wachten of mensen nog op een later uur moeten komen ophalen aan het station...
Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto: 19u54 |
maak daar maar cresto & brenda van ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ My humble apologies :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :) |
:D nice! see you there! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto/Brenda: 19u54
|
TOR: rond de tijd van Zehra & co. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :) |
Hou je ogen dan maar open aan de ingang, want ik kom ook rond dat uur aan - moet werken tot 10.45 ongeveer, dan nog even naar huis voor een snelle douche en dan sta ik klaar om mee te springen. :) |
|
|
| SnuggLe |
Sasha draait zeker van 2 tot 6 hoorde ik net via de mail van Cafe D'Anvers!!
Tot morgen!
Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan ;) :p |
Mooi zo, ik zal een blauw hemdje dragen en een rode roos in mijn borstzakje! :p ;) |
|
|
| TOR |
| ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol. |
|
|
|
|