return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 14)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
antwerpen centraal station, I guess ;) ken daar de buurt nie hoor om ergens af te spreken! we (anja, monika en ik) komen aan om 19u26 ongeveer :) dus liefst daar :p


wow, dat is vroeg.. hoeveel pita's wil je wel eten? :p
djcresto
ik zal er zijn om 19u54
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
wow, dat is vroeg.. hoeveel pita's wil je wel eten? :p

Alle gekheid op een stokje...:p

Wanneer komt iedereen zo ongeveer aan in Antwerpen? Als iedereen zijn uur van aankomst hier zet, kunnen we een beetje zien of we op iedereen ineens blijven wachten of mensen nog op een later uur moeten komen ophalen aan het station...

Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto/Brenda: 19u54
Tor: +/- 19u30
Partyhardy!
quote:
Originally posted by djcresto
super dat je er bij bent, u zien party'en geeft iedereen direct een goed gevoel :D


haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Alle gekheid op een stokje...:p

Wanneer komt iedereen zo ongeveer aan in Antwerpen? Als iedereen zijn uur van aankomst hier zet, kunnen we een beetje zien of we op iedereen ineens blijven wachten of mensen nog op een later uur moeten komen ophalen aan het station...

Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto: 19u54


maak daar maar cresto & brenda van ;)
Jasperovitsj
^ My humble apologies :o
Zehra
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :)


:D nice! see you there!
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zehra/Nyah/Monika: 19u26
Cresto/Brenda: 19u54


TOR: rond de tijd van Zehra & co.
SilentEagle
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha :p thanks! :)
we gaan weer veel springen met zijn alle! ;)
ik denk/hoop dat wij rond 12 uur binnen zullen zijn :)


Hou je ogen dan maar open aan de ingang, want ik kom ook rond dat uur aan - moet werken tot 10.45 ongeveer, dan nog even naar huis voor een snelle douche en dan sta ik klaar om mee te springen. :)
SnuggLe
Sasha draait zeker van 2 tot 6 hoorde ik net via de mail van Cafe D'Anvers!!

Tot morgen!
Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan ;) :p

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh, voor de blinddate van morgen, ik heb een rode polo aan ;) :p

Mooi zo, ik zal een blauw hemdje dragen en een rode roos in mijn borstzakje! :p ;)
TOR
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement