|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| W00t, you just made my day Kurtis! :D |
|
|
| Joker666 |
Hoop dat ik verlof kan krijgen!!!!!!
Sasha past idd beter in Café d'Anvers dan Versuz vind ik persoonlijk!
Heb hem nog nooit live gezien of gehoord, dus....
(na ong. een jaar toch nog eens een keertje naar Café d'Anvers!!! Yes!!) |
|
|
| Tim81 |
Al iets meer bekend over vvk / ticketprijzen ?
Welk hotel kan ik het best boeken, in de buurt van Cafe d'Anvers?? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tim81
Al iets meer bekend over vvk / ticketprijzen ?
Welk hotel kan ik het best boeken, in de buurt van Cafe d'Anvers?? |
hotel? niemand van de antwerpse beta's die u ff een bed/slaapplekske kan lenen ofzo? :p
kwoon jammer genoeg nie in antwerpen... :) |
|
|
| Pumaz |
| Allen daarheen voor een les in progressive :p :p :p |
|
|
| kurtis b |
Goed nieuws : de tickets vr E-motionz op 20 juli met sasha, zullen ook toegang verschaffen tot de afterparty van Extrema in dat zelfde Cafe d'Anvers met Danny Howells!!!!
presale in Belgium: all fnac outlets
presale in Holland via www.ticketbox.nl |
|
|
| TOR |
| zo snel mogelijk naar FNAC dus :eyes: :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Same here! :eyes:
Hoeveel gaan ze trouwens kosten? |
|
|
| TOR |
€20
en 500 tickets maar te verkrijgen... zo snel mogelijk gaan halen dus. maar wanneer ik dat ga doen weet ik niet.. kutexamens :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
€20
en 500 tickets maar te verkrijgen... zo snel mogelijk gaan halen dus. maar wanneer ik dat ga doen weet ik niet.. kutexamens :whip: |
waar moet je die halen?
goe beter lezen cresto, nr de fnac dus :D
edit, vriendinneke wil mee dus ik wil er zeker eens bijzijn.
Wie gaat er nu zeker? |
|
|
| Kaidreas |
ik en mijn maat die in fnac antwerpen werkt :D
ik ben direct aan de bron :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Woensdag een ticket gaan halen sé! |
|
|
|
|