|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het is BePA:mad:
My invention, so spell it my way :p |
all the BePA's to www.progressiveaddict.com :whip:
this is TRANCEaddict :cool: :p :p :p |
|
|
| Jasperovitsj |
wat een hokjesmentaliteit :p |
|
|
| Kaidreas |
| normaliter zal ik aanwezig zijn, fully armed with a stift and my cd coverkes. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zou mijn Xpander EP ook willen laten signeren, maar dan is die mooie hoes om zeep :sadgreen: |
|
|
| Kaidreas |
| ^ja was ik ook aan het denken, maar cd boekjes of cover, is toch iets veiliger |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb geen CD van Sasha, en tegen dan ga ik nog steeds geen geld hebben om Involver te kopen... |
|
|
| Kaidreas |
| wete ge moet er eentje van mij vasthouden :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of ik kan het hoesje van internet plukken en het met onze crappy printer afdrukken, volgens mij gaat hij het verschil echt niet merken! :D |
|
|
| Kaidreas |
| en dan heel de tijd met die print rondbewegen, zodat ie de tijd niet heeft om fatsoenlijk te kijken. :D |
|
|
| Pumaz |
Ik neem Airdrawndagger alleszinds mee voor een kriebel, ik twijfel tussen cd en vinyl...
Dries gij pakt de stift mee he ;) |
|
|
| Pumaz |
die link uitgeprobeerd gert? :stongue: |
|
|
|
|