|
armin @ asta 26 juni
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| en ik zal heel lief en "un-selfish" voor jullie hopen dat het een solo is... ;) :happy2: |
|
|
| ambs |
| nog een post! er stond in de pf agenda dat ik ook ging hahaha ben dan nog niet eens in nl wat raar!! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben aanwezig :) |
armin h0er :p :p :happy2: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ambs
armin h0er :p :p :happy2: |
Har har :stongue: :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
Zal op zeker aanwezig zijn.
Ik teken voor een Armada avond of Armin Solo. Aangezien er al een Armada avond in de Asta is geweest en nog geen solo dit jaar, denk ik dat het een solo zal worden. |
|
|
| HiGH_NrG |
Oeeee interessant! :D
Wel ruk dat 't om 5 uur afgelopen is :( |
|
|
| emma |
mmmmh, solo weet ik zo nog niet ...
is best wel zwaar weekje voor armin hoor !
24juni in ibiza, 25juni in birmingham, ...
ik hoop ook wel dat het een solo gaat zijn maar vrees er een beetje voor |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by emma
mmmmh, solo weet ik zo nog niet ...
is best wel zwaar weekje voor armin hoor !
24juni in ibiza, 25juni in birmingham, ...
ik hoop ook wel dat het een solo gaat zijn maar vrees er een beetje voor |
Ik ben ook tevreden met een Armada Night met Markus ;) |
|
|
| dj_spare |
| zeer waarschijnlijk ook van de partij :) |
|
|
| Optimus |
| ik ga hier wel ff kijken, denk ik:) |
|
|
|
|