return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 10)
View this Thread in Original format
Glorie
aha jag trodde din pappa bodde i jkpg också, men ok. löste det sig eller inte?

En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.


tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =)
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =)


quote:
synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.


;)
jofawe
quote:
Originally posted by dbl
Quote:
Originally posted by jofawe
tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =)


quote:
synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.

;)



men tjena.. jag förstår inte norrländska :crazy:
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
men tjena.. jag förstår inte norrländska :crazy:


hahahaha, galning :stongue:

har inte kommit igång än med skrivandet. va duktig jag är :D
har varit och städat lite där vi ska ha fest i morrn i stället. och nu ska jag äta :p

ska bli kul som fän i morgon :) tänk på att (ni som ska berusa er med alkohol) att ta med sprite och så, eftersom min kvartersbutik med största sannolikhet har stängt...

:p
Glorie
Är det nån som har en sån där sladd man kopplar mellan stereon och datorn och som är 8 meter eller mer? Vore väldigt snällt om de kunde ta me.
SteveTranz4ever
Här har ni för er som behöver ladda upp inför TC2Y !!!

Den är så WTF !!!!!!!!!!!

Höger klicka & Spara som här
mjz
quote:
Originally posted by Glorie
Är det nån som har en sån där sladd man kopplar mellan stereon och datorn och som är 8 meter eller mer? Vore väldigt snällt om de kunde ta me.


har en som är 10 meter, duger det? :)
Scintilla
quote:
Originally posted by Glorie

En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.



oh... men då skriver du säkert om något som intresserar dig? jag däremot måste läsa om frankrikes historia *mutter, stön, suck och pust*.. javisst har jag valt franska och gillar det men inte fan visste jag att hela frankrikes historia ingick...

nåja. imorgon ska jag lägga plugget åt sidan! :) ska bli så kuuul!!
Glorie
just nu vet jag om 29 pers på förfesten... det e maxad kapacitet kan man säga :p

Dioxys
Nu har det äntligen löst sig :) får se dock hur länge jag stannar på förfesten :/ men jag vill iaf hälsa på :)
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
Nu har det äntligen löst sig :) får se dock hur länge jag stannar på förfesten :/ men jag vill iaf hälsa på :)


puh va skönt att höra :D

jahapp, då var det söndag då :) :) undra om dj'sen anlänt till stan.. neee de kan de inte ha gjort.. kommer nog om 12 timmar :toothless

just ja, måste ladda kameran! höll på att glömma. :p
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG. min cd-spelare la av häromdagen, nu funkar bara att spela via datorn :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement