|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
aha jag trodde din pappa bodde i jkpg också, men ok. löste det sig eller inte?
En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara. |
tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =) |
| quote: | | synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara. |
;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dbl
Quote:
Originally posted by jofawe
tänk på att du bara har till kl 15 på dig innan lassemannen och jag dyker upp =)
quote:
synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara.
;) |
men tjena.. jag förstår inte norrländska :crazy: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
men tjena.. jag förstår inte norrländska :crazy: |
hahahaha, galning :stongue:
har inte kommit igång än med skrivandet. va duktig jag är :D
har varit och städat lite där vi ska ha fest i morrn i stället. och nu ska jag äta :p
ska bli kul som fän i morgon :) tänk på att (ni som ska berusa er med alkohol) att ta med sprite och så, eftersom min kvartersbutik med största sannolikhet har stängt...
:p |
|
|
| Glorie |
| Är det nån som har en sån där sladd man kopplar mellan stereon och datorn och som är 8 meter eller mer? Vore väldigt snällt om de kunde ta me. |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Glorie
Är det nån som har en sån där sladd man kopplar mellan stereon och datorn och som är 8 meter eller mer? Vore väldigt snällt om de kunde ta me. |
har en som är 10 meter, duger det? :) |
|
|
| Scintilla |
| quote: | Originally posted by Glorie
En dag kvar :crazy: I morrn smäller det eller nåt. synd om mig som måste skriva B-uppsats hela dagen ida bara. |
oh... men då skriver du säkert om något som intresserar dig? jag däremot måste läsa om frankrikes historia *mutter, stön, suck och pust*.. javisst har jag valt franska och gillar det men inte fan visste jag att hela frankrikes historia ingick...
nåja. imorgon ska jag lägga plugget åt sidan! :) ska bli så kuuul!! |
|
|
| Glorie |
| just nu vet jag om 29 pers på förfesten... det e maxad kapacitet kan man säga :p |
|
|
| Dioxys |
| Nu har det äntligen löst sig :) får se dock hur länge jag stannar på förfesten :/ men jag vill iaf hälsa på :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Nu har det äntligen löst sig :) får se dock hur länge jag stannar på förfesten :/ men jag vill iaf hälsa på :) |
puh va skönt att höra :D
jahapp, då var det söndag då :) :) undra om dj'sen anlänt till stan.. neee de kan de inte ha gjort.. kommer nog om 12 timmar :toothless
just ja, måste ladda kameran! höll på att glömma. :p
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG. min cd-spelare la av häromdagen, nu funkar bara att spela via datorn :whip: |
|
|
|
|