|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| glori är en riktig partyfixare =) |
|
|
| Glorie |
hoho, det vet vi inte nåt om än. får väl se vad som händer..
nu ere bara 4 dgr kvar till den stora festdagen. Fett! :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
hoho, det vet vi inte nåt om än. får väl se vad som händer.. |
Jo'rå...det kommer att rocka! :) Jag kommer att se ut som en zombie på söndag. Pumptömning på Pudas på torsdag, på Slottsstallarna på fredag och på Sivans på lördag...och så TC2Y på söndag. :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jo'rå...det kommer att rocka! :) Jag kommer att se ut som en zombie på söndag. Pumptömning på Pudas på torsdag, på Slottsstallarna på fredag och på Sivans på lördag...och så TC2Y på söndag. :crazy: |
Känner igen det där "schemat" ;)
Här finns lite intressant att läsa :p |
|
|
| Laszlo |
snacka om att man får dåligt samvete när man läser det :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
snacka om att man får dåligt samvete när man läser det :( |
jobbigt för dig...
får inte alls dåligt samvete för att jag dricker alkohol...
skulle jag få det så skulle det typ varit för att jag va under 18 och drack en massa och sa till mina föräldrar att jag aldrig druckit en droppe och dem va jätte stolta typ |
|
|
| Glorie |
jahopp, verkar som kenny..mindshooter ska komma oxå. (läste på tranceclubber, där han skriver :sadgreen: ) men enbart om han fixar resa ner med bil som han efterlyser. hmmm
sen har jag kollat med väderguden på söndag också och det blir tyvärr tyvärr dåligt väder. t.o.m. regn var att vänta :( inte för att det gör oss så mkt, eftersom vi kommer vara inne och dansa i 5 timmar, men ändå.
f.ö ska vi slå rekord på sönda och se hur många personer som möjligt som kan sova på en övermöblerad yta av 30 kvadrat. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
jahopp, verkar som kenny..mindshooter ska komma oxå. (läste på tranceclubber, där han skriver :sadgreen: ) |
Gillar han inte TA längre? :( |
|
|
| Vizay |
| det ser ljust ut för min del nu...komer troligen dit (bli dock inte besvikna om det skiter sig men som det ser ut just nu så har jag skjuts) :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Gillar han inte TA längre? :( |
verkar inte så. vet inte. fick ju ett svar i Klotterplankstråden av honom för nån vecka sen om du inte såg det.
bra vizay, det enda rätta och de vet du :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
det ser ljust ut för min del nu...komer troligen dit (bli dock inte besvikna om det skiter sig men som det ser ut just nu så har jag skjuts) :) |
får hoppas på det bästa då :) |
|
|
| Dioxys |
jävlar vilken överaskning peter! :) hoppas fan du kommer! skulle göra mig glad å se lite sthlms ansikten på festen :)
antagligen postade han där för han kollat här och hört med de TA's från sthlm via msn eller icq om de ska åka ner :) är fler folk på tc så han frågade där :) det är vad min enkla logik säger mig, så ta inte speciellt personligt för det :p |
|
|
|
|