return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 6)
View this Thread in Original format
mjz
sådär, slängde just iväg pengarna för biljetten... vem ordnar nu förfest? :)
Glorie
Vi hoppas på fint väder (kan kolla typ nu i dagarna, sjudagarsprognosen) Då är vi ute.. annars har jag bokat en festlokal i mitt hus, som vi kan vara i. Typ först kan de som vill käka köpa pizza på pizzerian mittemot, sen kan förfesten börja :p :p

eller ja vet inte... En nödvändighet är i alla fall att det finns musik på festen och det är ju inte riktigt säkert att det kan fixas utomhus, eftersom Stefan inte sagt om han kommer med bil (musikanläggning) eller inte.

men coolt.. du oxå mjz. Det börjar bli dags att jag gör en lista för vilka Swetas som kommer :D :D


Laszlo.. aaaa, alltid ;):):D
Glorie
Den berömda listan

Dioxys
jeremy1984
Glorie
mjz
dbl
SWE_TRANCE
tobo99
_Zappa
Lazslo
Scintilla
FredAcler
jofawe
Gurgel
Tears
Fairlayt
Errko
Wobert
Desphyxia
evgyrrt

fortfarande osäkra :/
Vizay
Aendy
Funfrock
Connector
staz
Andrew
St_Andrew
jag är fortfarande osäker oxå! fast just nu lutar det typ åt att det inte blir... :(
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
jag är fortfarande osäker oxå! fast just nu lutar det typ åt att det inte blir... :(


sorry, glömde dig..
vaffö då? :(
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
sorry, glömde dig..
vaffö då? :(


är inte på partyhumör, typ :p
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
är inte på partyhumör, typ :p


sämre förklaring får man leta efter.. hahahaha...
neeeee... men du lär ju bli på party humör när du kommer dit :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
sämre förklaring får man leta efter.. hahahaha...
neeeee... men du lär ju bli på party humör när du kommer dit :)


hehehe iof... men ändå :p asså är mer än mitt partyhumör som är dåligt typ... :rolleyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehehe iof... men ändå :p asså är mer än mitt partyhumör som är dåligt typ... :rolleyes:


Jag kommer inte heller... samma anledning i princip + lite till.
Vizay
fortfarande ingen stockholmare som tänker dra dit med bil? jag kommer jättegärna om jag slipper åka tåg, blir dyrt å omständigt å åka tåg :/

dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte heller... samma anledning i princip + lite till.


:eek: :eek: :eek: kommer inte den store schteeveeeee :eek: :eek: :eek:
Glorie
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte heller... samma anledning i princip + lite till.


va e detta?

har inte du varit på hur länge som helst? aja.. ni kommer missa en fet fest..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement