return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 7)
View this Thread in Original format
jeremy1984
Då vart biljetten beställd då :)
Ses på söndag allihopa!

Glorie: Hur går det med din lilla förfest-lokal? :)
Glorie
går bra med den :toothless. får nog fän gå upp och mysa till den lite, för som det är nu e den totalt omysig.

jag har gjort en karta till festlokalen som man kan erhålla om man skickar ett pm till mig (så skickar jag länken)
Connector
Jag kommer! Nu är jag säker! Weeee, fest var det här! :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Connector
Jag kommer! Nu är jag säker! Weeee, fest var det här! :)

wii, Go Connector go!
jeremy1984
quote:
Originally posted by St_Andrew
är inte på partyhumör, typ :p

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte heller... samma anledning i princip + lite till.

Åmen... Vad har hänt med er egentligen?? :confused:
Kom till festen så kanske ni kommer på bättre tankar? :)
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
wii, Go Connector go!

du e sååååå jäla klockren ibland erik så ja tror ja smäller av... först i knäppa tråden till reveal.. och så nu det här :)

St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
du e sååååå jäla klockren ibland erik så ja tror ja smäller av... först i knäppa tråden till reveal.. och så nu det här :)

hahaha tack
Glorie
nu har jag skickat ut karta och bilder till de tappra själar som dyker upp på festen

märkte att bilderna funka sådär bra.. om ni tar ett mellanslag efter adressen, funkar de bättre.

http://hem.passagen.se/jennylo/huset.jpg
http://hem.passagen.se/jennylo/vagen.jpg

en annan sak.. eftersom det är söndag (när festen är) är jag mkt tveksam till att nåt nattkrubbsställe kommer hålla öppet efteråt. alltså tre när festen slutar.. kan va en idé att ladda me mat innan alltså.

Boråsbilen (med zappa, tobo99, SWE_TRANCE och dbl) kommer vid 15.30. Växjöbilen (med Laszlo, kompis och jofawe) får komma närhelst ni önskar :p Har inte sagt nåt ang. festtid och så... men hmmm... festen börjar ju sitt insläpp 20.00. Ingen artist lär gå på förrän tidigast EFTER 21 alltså.

Kan ju börja vid 17-18 kanske med förfestandet.. va vet jag. hmmm vad mer...

lämnar ut koder och grejor till de som ska bo i huset när ni kommer HIT.

sen tror jag INTE de e en sån skitbra ide att vara ute ändå alltså.. typ i nån park som tidigare var tanken. risken e att de blir dåligt väder.. det kommer garanterat vara kallt... och musiken blir de sådär me.. bättre då att vara där jag bor samt i allrummet som ligger vägg i vägg.. finns en tillhörande balkong på 6 kvadrat oxå för de som jättegärna vill vara ute. sen ere lite sisådär me musikanläggningen asså.. min stereo räcker inte in till allrummet, men laszlo ska ta med bergsprängare så man kan ha musik på 2 olika håll. blir nog sweet de där..

mja, återkommer om jag kommer på nåt framöver. :)
Glorie
Bekräftade till förfesten

mjz
Connector
SWE_TRANCE
tobo99
dbl
Laszlo
kompis
jofawe
Dioxys
jeremy1984
Glorie
zappa

ev. 9 till från JKPG

ev. doter samt 9 till från STHLM
Laszlo
wuuunderbar... :)

Glorie is teh partyfixare!

Vi siktar på att vara i Lkpg typ typ 16 eller 17....sen får vi se om vi hittar fram till glååri innan gryning :) Ska nog inte vara några problem med vägbeskrivningarna vi fått :)

Glorie
hehe...

kom på en sak.. det kommer vara typ 4 tjejer i jönköpingsgänget och 4 tjejer i STHLMS-gänget, så de blir lite mer av den kvinnliga varan den här SWETA-festen.

men än har jag inte gett sthlmsgänget klartecken.. men de måste ju rymmas på 60 kvadrat sammanlagt.. eller hur? plus att folk kan ju dra ner till större lokaler (TC2Y-lokalen) vid 20-snåret om de vill.. då festen öppnar. Det e bara 10 min promenad från där ja bor.

GLÖM INTE

örproppar
övernattningsgrejs
handduk
ombyte
pengar och
ID! De kommer ha legkontroll på alla!!!!! asviktigt.
dbl
känner mig hel laddad redan :)

enda problemet just nu e att man måste ju upp riktigt tidigt på söndag (tidigt för mig iallafall.. haha).. och jag ska på inflyttningsfest på lördagen... så gäller ju att inte dricka allt för mycket alltså så man e helt borta på söndagen.. haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement