return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
men va tuff man kan vara då :p får se som sagt :)


hahahaha... har la mer med den trevliga stämningen här på sweta att göra ;)
alla vänliga själar....

hmmm.. kör vi fortfarande längstfram till höger om DJ:en eller???
kom precis o tänka på det :)
jofawe
mitt största problem är att ta sig upp dit .. hmm ...
sen har jag ju inte köpt biljett heller.

Men det var ju det där med att ta sig upp .. det får väl bli att ta sin lilla cittra upp å ner på natten sen.

eller?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by jofawe
mitt största problem är att ta sig upp dit .. hmm ...
sen har jag ju inte köpt biljett heller.

Men det var ju det där med att ta sig upp .. det får väl bli att ta sin lilla cittra upp å ner på natten sen.

eller?


quote:
Originally posted by Laszlo
Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg. "Problemet" är att vi ska övernatta där - ingen av oss kommer vara speciellt kapabla till att köra hem efter festen, tyvärr.
jofawe
antyder du på nått eller?
Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
hahahaha... har la mer med den trevliga stämningen här på sweta att göra ;)
alla vänliga själar....

hmmm.. kör vi fortfarande längstfram till höger om DJ:en eller???
kom precis o tänka på det :)


Jag tycker vi förfestar någonstans. Spelar ingen roll om det så är på en tågstation eller övergiven lagerlokal - bara vi fixar en gemensam TA-förfest som den senast nere i Malmö.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by jofawe
antyder du på nått eller?


Hrm...jaaa :p
Du skrev att ditt "största problem" var att ta dig upp??

Laszlo skrev ju (till CJ Intercity) ett par inlägg före att "Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg."

Å du bor väl i Vaxjö..right?
jofawe
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Hrm...jaaa :p
Du skrev att ditt "största problem" var att ta dig upp??

Laszlo skrev ju (till CJ Intercity) ett par inlägg före att "Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg."

Å du bor väl i Vaxjö..right?



jasså?
det visste jag ju inte ;)

Men är det så att Lassemannen har plats över så thihi .. ja..
fast.. jag har ingenstans att övernatta ju .. tyvärr!

å¨ja, jag bor i växjö
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
jasså?
det visste jag ju inte ;)

Men är det så att Lassemannen har plats över så thihi .. ja..
fast.. jag har ingenstans att övernatta ju .. tyvärr!

å¨ja, jag bor i växjö


Det har inte vi heller....vi tar in på något sletet hotell...första bästa...vill du haka på så finns plats...vi är bara två pers än så länge...resten av gänget ska på Metallica :nervous: :nervous:
dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Det har inte vi heller....vi tar in på något sletet hotell...första bästa...vill du haka på så finns plats...vi är bara två pers än så länge...resten av gänget ska på Metallica :nervous: :nervous:


mina polare ska med på metallica.. värdelösa dem e
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag tycker vi förfestar någonstans. Spelar ingen roll om det så är på en tågstation eller övergiven lagerlokal - bara vi fixar en gemensam TA-förfest som den senast nere i Malmö.


hmm.... jepp vore ju skoj som fän. jag har totalt tappat lusten att fixa nånting... :( :( :( vet inte om nån lokal heller mer än där jag bor, vilket inte är alltför upphetsande. Iofs bor jag bredvid allrummet.. min lägenhet ligger bredvid det alltså.. och allrummet har en stoor stor balkong. Å andra sidan finns det bara en soffa i allrummet.. och en i min lgh. krångel krångel... när jag tänker efter har vi iofs en festlokal i huset med bastu och grejs, men den lär ju va uppbokad det datumet. kan kolla...

det var ju snack om att vara ute nånstans.. men hmmm... vet ett bra ställe.. nära festen, men det förutsätter ju fint väder. Och ingen fest utan musik.. så har vi inte musik kan vi ju inte gärna va ute :p

för övrigt bor jag bara 10 min. promenad från festlokalen så det är ett plus. å andra sidan igen.. blire ju inge vidare fest om bara tre planerar komma typ :)

Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
hmm.... jepp vore ju skoj som fän. jag har totalt tappat lusten att fixa nånting... :( :( :( vet inte om nån lokal heller mer än där jag bor, vilket inte är alltför upphetsande. Iofs bor jag bredvid allrummet.. min lägenhet ligger bredvid det alltså.. och allrummet har en stoor stor balkong. Å andra sidan finns det bara en soffa i allrummet.. och en i min lgh. krångel krångel... när jag tänker efter har vi iofs en festlokal i huset med bastu och grejs, men den lär ju va uppbokad det datumet. kan kolla...

det var ju snack om att vara ute nånstans.. men hmmm... vet ett bra ställe.. nära festen, men det förutsätter ju fint väder. Och ingen fest utan musik.. så har vi inte musik kan vi ju inte gärna va ute :p

för övrigt bor jag bara 10 min. promenad från festlokalen så det är ett plus. å andra sidan igen.. blire ju inge vidare fest om bara tre planerar komma typ :)


klart som korvspad mer än tre pers kommer att dyka upp, annars blir lasseman arg. Om nu ingen annan har en boomblaster eller vad de nu heter kan jag alltid släpa med mig min bergsprängare upp. Det är inget som kommer att få träden att tappa löven, (det är en liknande som vi hade ute på "bakgården" hos Sipos polare på förfesten i lördags - det räcker ju för en liten gathering ute på en grästäpp (om vädret är med oss) innan festen om nu ingen annan kan bidra med något kraftigare.
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Det har inte vi heller....vi tar in på något sletet hotell...första bästa...vill du haka på så finns plats...vi är bara två pers än så länge...resten av gänget ska på Metallica :nervous: :nervous:



Jag ska kolla vad den där plåtlådan jag brukar ha pengar i säger om det :)
Jag är annars jäkligt PÅ ska jag säga dig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement