return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Jag ska kolla vad den där plåtlådan jag brukar ha pengar i säger om det :)
Jag är annars jäkligt PÅ ska jag säga dig!


soft...säg bara till :)
SWE_TRANCE
Glorie...
Det är ju tom fler än tre som ska sova under din soffa :)
Så det löser vi nog ;)
dbl
vet inte om jag kan komma längre.. har liksom tappat nått
*snyft* *snyft*

St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
vet inte om jag kan komma längre.. har liksom tappat nått
*snyft* *snyft*



du klarar dig nog lika bra ändå ;)

:p
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by St_Andrew
du klarar dig nog lika bra ändå ;)

:p


Precis, det enda du behöver är det mellan dina tummar på bilden :crazy: :crazy: :haha: :toothless

EDIT: Nu slutar vi tramsa sönder tråden..OK?
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Precis, det enda du behöver är det mellan dina tummar på bilden :crazy: :crazy: :haha: :toothless

EDIT: Nu slutar vi tramsa sönder tråden..OK?


HAHAHAHAHAHAHA.. nu blev bilden ännu roligare.. haha
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
Det har inte vi heller....vi tar in på något sletet hotell...första bästa...vill du haka på så finns plats...vi är bara två pers än så länge...resten av gänget ska på Metallica :nervous: :nervous:


som jag har tjatat om i flera månader (utan respons) har jag hyrt gästrummet i mitt hus. där finns två bäddar, kylskåp och man kan stoppa in fler på madrasser i golvet.. det e ert om ni vill ha det. kostar 300 kr. annars avbokar jag det inom en mkt mkt snar framtid.

SWE_TRANCE, under min soffa? huh... där får ni inte plats :p

sen bokade jag festlokalen nu oxå.. hmmm... den e inte så mysig dock.
Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
som jag har tjatat om i flera månader (utan respons) har jag hyrt gästrummet i mitt hus. där finns två bäddar, kylskåp och man kan stoppa in fler på madrasser i golvet.. det e ert om ni vill ha det. kostar 300 kr. annars avbokar jag det inom en mkt mkt snar framtid.



Va i h....VI TAR DET!
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Va i h....VI TAR DET!




nu blir jag mer och mer sugen alltså ...
Glorie
okay Laszlo :) anledningen till varför det är dyrt beror på att det är långhelg och man är tvungen att ha det mellan fredag och tisdag (eftersom måndag e söndag) En VARdag kostar annars 150 eller 200. Jag har försökt få ngn annan i mitt hus att hyra rummet resten av helgen men utan tur. :(

Pat, sluta tveka nu! Festen är billig.. du har resa och boende också det, rätt billigt. vad är det som hindrar dig? :crazy:

på tal om rummet ska jag ringa igen och fråga hur stort det är i kvadrat. För övrigt ligger mitt hus ytterst bra till både vad gäller från E4:an sett samt vad gäller festlokal. :D men det har jag ju redan sagt.

Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
okay Laszlo :) anledningen till varför det är dyrt beror på att det är långhelg och man är tvungen att ha det mellan fredag och tisdag (eftersom måndag e söndag) En VARdag kostar annars 150 eller 200. Jag har försökt få ngn annan i mitt hus att hyra rummet resten av helgen men utan tur. :(


"dyrt"? hehe...När vi övernattade i Malmö i lördags och i Stockholm senaste kryssningen fick vi punga ut 2000 spänn per rum...alltså 400 spänn per skalle...men smakar det så kostar deT :)
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
Pat, sluta tveka nu! Festen är billig.. du har resa och boende också det, rätt billigt. vad är det som hindrar dig? :crazy:



Jag tror inte jag behöver mer övertalning =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement