|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
woohooooo:crazy:
Börjar bli ordentligt laddad nu!
Ska bli kul å träffa alla, igen :)
Jag får nog sänka förväntningarna något, annars är risken att det inte blir som man hoppats. |
|
|
| Vizay |
| de e klart, köper biljetten idag :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
woohooooo:crazy:
Börjar bli ordentligt laddad nu!
Ska bli kul å träffa alla, igen :)
Jag får nog sänka förväntningarna något, annars är risken att det inte blir som man hoppats. |
mjo.. känner också att jag bör sänka förväntningarna liiiiiite granna kanske... hehe
men lär ju bli hel ball :)
hahahaha.. en annan sak.. mina kompisar tycker jag e helt dum i huvét pga att jag åker på festen själv.. eller ja, åker ju med swe_trance o några till.. men alltså folk jag inte känner sen innan...
försöker förklara att det e ju typ som att man känner folket eftersom man ändå har pratats en hel del här på forumet och även irc chatten... men dem fattar ju inte det..... hehe |
|
|
| Dioxys |
gissa vem som inte kan komma nu? :(
man har allt fixat! personhandlingar, kort och pengar.. rusar ner till polishuset efter skolan å märker att det är fullt... äntligen min tur å så får man höra att man självklart måste ha en kompis eller familjemedlem att styrka personbevisen :/
trodde det var det personbevisen var till för :/ men men... nu äre ingen återvändo.. hare så kul på festen! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
gissa vem som inte kan komma nu? :(
man har allt fixat! personhandlingar, kort och pengar.. rusar ner till polishuset efter skolan å märker att det är fullt... äntligen min tur å så får man höra att man självklart måste ha en kompis eller familjemedlem att styrka personbevisen :/
trodde det var det personbevisen var till för :/ men men... nu äre ingen återvändo.. hare så kul på festen! |
taskigt du :/ |
|
|
| Dioxys |
| hm, det KANSKE ordnar sig iaf nu.. jag får veta senare ikväller.. :/ jobbigt å inte veta nu, ganska mkt pengar spenderade i sin helhet på denna fest :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hm, det KANSKE ordnar sig iaf nu.. jag får veta senare ikväller.. :/ jobbigt å inte veta nu, ganska mkt pengar spenderade i sin helhet på denna fest :) | Skaffa tillfälligt pass annars... ja om den myndigheten har öppet ett par timmar på lördag... Kostar 250:- spänn, sånt fixade jag när det var panik inför en utlandsresa... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
gissa vem som inte kan komma nu? :(
man har allt fixat! personhandlingar, kort och pengar.. rusar ner till polishuset efter skolan å märker att det är fullt... äntligen min tur å så får man höra att man självklart måste ha en kompis eller familjemedlem att styrka personbevisen :/
trodde det var det personbevisen var till för :/ men men... nu äre ingen återvändo.. hare så kul på festen! |
vaaaa är det jag läser? Varför kan du inte ta med en familjemedlem eller en kompis till polishuset? Du kan ju inte stupa när du är sådär nära mållinjen! :(
nu har jag iaf gått ut till ryd, hämtat gästrumsnyckeln och inspekterat gästrummet (finns kokplattor och kyl) ser fint ut. täcken finns också, så det räcker att ni tar med sängkläder.
för övrigt hatar jag min dator och programmet msgsrv32.exe
:whip: |
|
|
| keddo |
Ahhh, åkte just hem till min morsa för att få en dos internet :D inte haft internet på 2 veckor nu ...
fean, har ej förköpt, känns ju värt att åka till linköping (förövrigt typ 40-50 mil härifrån) och inte komma in pga billjetterna är slut. :whip: + Att resetiden som snabbast och billgast är 7~ timmar(åker ju själv också) :eyes: fy fan asså..., sen går nästa tåg kl 10 dagen efter som tidigast. Och, Har ganska rutten ekonomi iochmed att jag försörjer mig själv numera .. nee fy fan, hittar jag ingenstans att slagga efter festen så skippar jag nog den. Aja, tillbaka till mitt internetlösa liv i nån vecka till. (kanske tittar in imorgon) |
|
|
| mjz |
| wow... 7 timmar låter grymt mycket, tar ju 3 från skåne... blir det bonnetåg och massa byten eller? |
|
|
| JenStar |
| Tjiiihooo! Snart e det dags! Kul att se att det e så mkt folk utifrån stan som kommer! Hoppas på vackert väder så man kan sitta ute innan... :toocool: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Glorie
vaaaa är det jag läser? Varför kan du inte ta med en familjemedlem eller en kompis till polishuset? Du kan ju inte stupa när du är sådär nära mållinjen! :(
nu har jag iaf gått ut till ryd, hämtat gästrumsnyckeln och inspekterat gästrummet (finns kokplattor och kyl) ser fint ut. täcken finns också, så det räcker att ni tar med sängkläder.
för övrigt hatar jag min dator och programmet msgsrv32.exe
:whip: |
tillfälligt pass vare jag skulle fixa! jag hade glömt att man var tvungen att ha nån som skulle sträka ens personbevis! :/
mina föräldrar bor 30mil från mig så det är lite svårt å ringa på dem, och när jag hade 2prov igår så det var lite svårt å gå från skolan lite tidigare (polisen stänger 15, kolla när jag skrev mitt) så du kan inte säga att jag stupade innan det var försent :P |
|
|
|
|