|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scintilla |
| Detta ska icke missas! :P Har inte riktigt betalt biljetten än dock... men det beror på att man är så himla beroende av csn... hrrm hrrm... Hur som helst... dit ska jag! :) |
|
|
| St_Andrew |
| är ihelt klart i valet och kvalet... fan vill men ingen som vill följa med mig som är 18+ :( men funderar på att åka ändå och hoppas på att nån snäll ta tar hand om mig :p |
|
|
| FredAcler |
| Klart man kommer :D:D Kommer nog bli riktigt trevligt tror jag. |
|
|
| CJ InterCity |
| någon från Malmö som ska dit? kanske man kunde haka på? :tongue2 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
är ihelt klart i valet och kvalet... fan vill men ingen som vill följa med mig som är 18+ :( men funderar på att åka ändå och hoppas på att nån snäll ta tar hand om mig :p |
åker också själv.. så det lär ju va lugnt.. eller ja.. åker ju dit med swe_trance.. men ingen kompis.... har åkt själv på alla trancefester o det har gått prima =)
| quote: | | dbl... va? du? hoho.. storartat |
vadå då... precis som att jag har bangat många fester... hehe :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
någon från Malmö som ska dit? kanske man kunde haka på? :tongue2 |
Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg. "Problemet" är att vi ska övernatta där - ingen av oss kommer vara speciellt kapabla till att köra hem efter festen, tyvärr. |
|
|
| CJ InterCity |
någon från Malmö som ska till Växjö då? kanske man kunde haka på? :toothless
men iaf, tack för erbjudandet. tyvärr räcker mina stålar inte ens för att ta mig till Växjö, så jag får helt enklet stanna hemma :o |
|
|
| jeremy1984 |
| Vi kommer nog en fullsmockad bil från Jönköping iaf :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg. "Problemet" är att vi ska övernatta där - ingen av oss kommer vara speciellt kapabla till att köra hem efter festen, tyvärr. |
du ska la inte dricka någon sprit laszlo???? :p
hehe |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
du ska la inte dricka någon sprit laszlo???? :p
hehe |
usch nej, bara piller som gäller för min del :toothless
edit: (vill klargöra att detta var ett skämt) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
usch nej, bara piller som gäller för min del :toothless
edit: (vill klargöra att detta var ett skämt) |
tääääänkte la det... alcohol.. herregud... farliga grejer.. hehehehe :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
åker också själv.. så det lär ju va lugnt.. eller ja.. åker ju dit med swe_trance.. men ingen kompis.... har åkt själv på alla trancefester o det har gått prima =) |
men va tuff man kan vara då :p får se som sagt :) |
|
|
|
|