return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scintilla
Detta ska icke missas! :P Har inte riktigt betalt biljetten än dock... men det beror på att man är så himla beroende av csn... hrrm hrrm... Hur som helst... dit ska jag! :)
St_Andrew
är ihelt klart i valet och kvalet... fan vill men ingen som vill följa med mig som är 18+ :( men funderar på att åka ändå och hoppas på att nån snäll ta tar hand om mig :p
FredAcler
Klart man kommer :D:D Kommer nog bli riktigt trevligt tror jag.
CJ InterCity
någon från Malmö som ska dit? kanske man kunde haka på? :tongue2
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
är ihelt klart i valet och kvalet... fan vill men ingen som vill följa med mig som är 18+ :( men funderar på att åka ändå och hoppas på att nån snäll ta tar hand om mig :p


åker också själv.. så det lär ju va lugnt.. eller ja.. åker ju dit med swe_trance.. men ingen kompis.... har åkt själv på alla trancefester o det har gått prima =)


quote:
dbl... va? du? hoho.. storartat

vadå då... precis som att jag har bangat många fester... hehe :p
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
någon från Malmö som ska dit? kanske man kunde haka på? :tongue2


Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg. "Problemet" är att vi ska övernatta där - ingen av oss kommer vara speciellt kapabla till att köra hem efter festen, tyvärr.
CJ InterCity
någon från Malmö som ska till Växjö då? kanske man kunde haka på? :toothless

men iaf, tack för erbjudandet. tyvärr räcker mina stålar inte ens för att ta mig till Växjö, så jag får helt enklet stanna hemma :o
jeremy1984
Vi kommer nog en fullsmockad bil från Jönköping iaf :)
dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Ta dig upp till Växjö så kan du åka med oss till Lkpg. "Problemet" är att vi ska övernatta där - ingen av oss kommer vara speciellt kapabla till att köra hem efter festen, tyvärr.


du ska la inte dricka någon sprit laszlo???? :p

hehe
Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
du ska la inte dricka någon sprit laszlo???? :p

hehe


usch nej, bara piller som gäller för min del :toothless






edit: (vill klargöra att detta var ett skämt)

dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
usch nej, bara piller som gäller för min del :toothless






edit: (vill klargöra att detta var ett skämt)


tääääänkte la det... alcohol.. herregud... farliga grejer.. hehehehe :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
åker också själv.. så det lär ju va lugnt.. eller ja.. åker ju dit med swe_trance.. men ingen kompis.... har åkt själv på alla trancefester o det har gått prima =)


men va tuff man kan vara då :p får se som sagt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement